Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przeżyjmy to jeszcze raz, czyli Suszonka związana z finałem LM

Przeżyjmy to jeszcze raz, czyli Suszonka związana z finałem LM
Jak marki świętowały Finał Ligi Mistrzów? Przypominamy mistrzowskie spoty Heinekena oraz świetną reklamę kontekstową PZU.
O autorze
0 min czytania 2013-05-26

Serię reklam związanych z Finałem Ligi Mistrzów przygotowała marka Heineken:




W Polsce wyróżniła się marka PZU, która przy okazji finału przygotowała reklamę kontekstową – przed spotkaniem zobaczyliśmy informację „Spokojnie. Dzisiaj wygrają Niemcy”, po ostatnim gwizdku „Spokojnie. Remis był niemożliwy. Gratulacje dla Bayernu… – Kapitan Nostres @Wembley”. W przypadku zwycięstwa Borussii ukazałaby się informacja „Spokojnie. Remis był niemożliwy. Gratulacje dla Polaków z Dortmundu :)”, a  przed ew. dogrywką „Spokojnie. Jeszcze tylko dogrywka i wygrają Niemcy”. Przypominamy, że okolicznościowe informacje wyświetlane są także na ekranach LED umieszczonych na centrali Grupy PZU.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej przegląd postów polskich marek nawiązujących do Finału LM: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing