Przeżyjmy to jeszcze raz, czyli Suszonka związana z finałem LM

Przeżyjmy to jeszcze raz, czyli Suszonka związana z finałem LM

Jak marki świętowały Finał Ligi Mistrzów? Przypominamy mistrzowskie spoty Heinekena oraz świetną reklamę kontekstową PZU.

Serię reklam związanych z Finałem Ligi Mistrzów przygotowała marka Heineken:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W Polsce wyróżniła się marka PZU, która przy okazji finału przygotowała reklamę kontekstową - przed spotkaniem zobaczyliśmy informację "Spokojnie. Dzisiaj wygrają Niemcy", po ostatnim gwizdku "Spokojnie. Remis był niemożliwy. Gratulacje dla Bayernu... - Kapitan Nostres @Wembley". W przypadku zwycięstwa Borussii ukazałaby się informacja "Spokojnie. Remis był niemożliwy. Gratulacje dla Polaków z Dortmundu :)", a  przed ew. dogrywką "Spokojnie. Jeszcze tylko dogrywka i wygrają Niemcy". Przypominamy, że okolicznościowe informacje wyświetlane są także na ekranach LED umieszczonych na centrali Grupy PZU.

Poniżej przegląd postów polskich marek nawiązujących do Finału LM: 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij