Serię reklam związanych z Finałem Ligi Mistrzów przygotowała marka Heineken:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W Polsce wyróżniła się marka PZU, która przy okazji finału przygotowała reklamę kontekstową – przed spotkaniem zobaczyliśmy informację „Spokojnie. Dzisiaj wygrają Niemcy”, po ostatnim gwizdku „Spokojnie. Remis był niemożliwy. Gratulacje dla Bayernu… – Kapitan Nostres @Wembley”. W przypadku zwycięstwa Borussii ukazałaby się informacja „Spokojnie. Remis był niemożliwy. Gratulacje dla Polaków z Dortmundu :)”, a przed ew. dogrywką „Spokojnie. Jeszcze tylko dogrywka i wygrają Niemcy”. Przypominamy, że okolicznościowe informacje wyświetlane są także na ekranach LED umieszczonych na centrali Grupy PZU.
Poniżej przegląd postów polskich marek nawiązujących do Finału LM:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- 5 zasad dobrego okazjonalnego contentu na fanpage’u
- Ile kontekstu w kontencie?
- Walentynkowy przegląd Social Media 2013
- Dni Kobiet i Mężczyzn na Facebooku
- T-Mobile ekstraklasa na Facebooku – infografika
Słuchaj podcastu NowyMarketing