Agent Nieruchomości – magazyn branżowy od serwisu Otodom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agent Nieruchomości – magazyn branżowy od serwisu Otodom

Wczoraj ukazał się pierwszy numer nowego magazynu dla czytelników zajmujących się pośrednictwem i sprzedażą nieruchomości. Wydawcą jest serwis Otodom, który jako najpopularniejszy internetowy serwis nieruchomościowy zdecydował się na...

...na wykorzystanie custom publishingu i tradycyjnego, papierowego wydania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na czterdziestu stronach “Agenta Nieruchomości” czytelnicy znajdą, oprócz informacji o trendach na rynku nieruchomości, również artykuły poruszające tematy z zakresu marketingu, nowych technologii, rozwoju osobistego, psychologii konsumenta i architektury.

Od lat stawiamy na content marketing jako skuteczną formę budowy świadomości marki. Blog firmowy, regularne newslettery, raporty z rynku nieruchomości czy publikacje w mediach społecznościowych to jednak nie wszystko. Treści online są ulotne i poświęca się im tylko chwilę w codziennym natłoku informacji. Magazyn wydany na papierze to forma, która świetnie uzupełni naszą komunikację i pozwoli rozwijać relacje z klientami biznesowymi. Czasopismo przygotowaliśmy tak, by było ono źródłem inspiracji i pomagało rozwijać warsztat pracy agenta – mówi Agata Polińska, Brand Manager serwisu Otodom.

Za koncepcję i realizację magazynu „Agent nieruchomości” odpowiada agencja SKIVAK Content Management.

Custom publishing, mimo powszechnej digitalizacji, broni swej mocnej pozycji w budowaniu strategii opartej na działaniach w wielu kanałach komunikacji. – mówi Sylwia Włodarczyk, Client Service Director w SKIVAK. Do magazynu udało się nam pozyskać niezwykle wartościową treść. W strategii promocji i komunikacji magazynu zastosowaliśmy nowe podejście. To content curation – strategia, która polega na przetwarzaniu gotowych już treści i dostosowaniu ich do innych kanałów, po to by nasz odbiorca w wygodny i zindywidualizowany sposób mógł skorzystać z informacji zawartych pierwotnie w obszernym materiale drukowanym.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij