Podczas wydarzenia będzie można wysłuchać serii prelekcji na temat przyszłości rynku pracy i samorozwoju, skonsultować swoje CV z doradcą zawodowym oraz porozmawiać z przedstawicielami „zawodów przyszłości”.
Wydarzenie odbywa się w ramach programu Start do Kariery realizowanego przez Gumtree.pl. Kampania ma na celu pomoc młodym ludziom w bezproblemowym wejściu na rynek pracy. Tegoroczna, czwarta edycja, realizowana jest pod hasłem „Przyszłość Rynku Pracy”.
Zobacz również
– Wydarzenie „Poznaj swój zawód przyszłości” kierujemy do młodych ludzi, aby pomóc im w odnalezieniu własnej ścieżki kariery oraz uświadomić, jakie zmiany zachodzą na rynku pracy, w związku z rozwojem nowych technologii – mówi Katarzyna Merska, Koordynator ds. Komunikacji Gumtree.pl – Naszym celem jest dotarcie do młodych ludzi, przed którymi stoją ważne wybory edukacyjne i zawodowe. Chcemy pomóc im znaleźć kierunek, który zapewni im satysfakcjonującą pracę w przyszłości.
Podczas spotkania „Poznaj swój zawód przyszłości” uczestnicy będą mogli odwiedzić dwie strefy, które będą otwarte przez cały czas trwania wydarzenia:
- Strefa konsultacji, gdzie będzie można porozmawiać z profesjonalistami HR i doradcami zawodowymi na temat odpowiedniej drogi zawodowej, skonsultować swoje CV oraz uzyskać porady związane z szukaniem pracy.
- Strefa rozwoju, w której młodzież będzie miała okazję porozmawiać z przedstawicielami z różnych firm i instytucji o kompetencjach, jakie warto rozwijać, aby odnaleźć się na rynku pracy przyszłości, w nowopowstających zawodach, a także, jakich cech poszukują przedstawiciele konkretnych firm u kandydatów, chcących pracować w ich firmie.
Oprócz możliwości porozmawiania z konsultantami, uczestnicy będą mogli wysłuchać 10 prelekcji o tematyce przyszłości rynku pracy: od wyboru zawodu po rozmowę rekrutacyjną i samorozwój. Wśród prelegentów znajdują się: Miłosz Brzeziński, konsultant w zakresie efektywności osobistej, Dr hab. Renata Włoch z DELab UW, Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska, oraz Piotr Połowniak, Growth Manager Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Wstęp jest wolny dla wszystkich zainteresowanych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patronami wydarzenia są: IAB Polska, DELab UW, Atos GDC Polska, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, AIESEC Polska, Software Development Academy, GI Group, Socjomania. Patronami medialnymi są Radio Kampus i Uniwerek.tv.