TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bądź naturalny. Nowy trend w komunikacji!

Wyróżnij się albo zgiń. To odwieczna zasada, która od zawsze przyświecała specjalistom od marketingu i PR. Niestety, jej realizacja staje się coraz trudniejsza.
O autorze
1 min czytania 2017-11-08

W świecie promocji, w którym nic już nie potrafi zaskoczyć, pełnym przerysowanych i udziwnionych kreacji, oraz braku zaufania do tradycyjnej reklamy, do łask marketerów wraca autentyczność. I jak widać po reakcjach ich klientów, to się opłaca!

Ten trend jest widoczny na każdym „styku” klienta z marką. Personalizacja, autentyczność i wiarygodność to wyznaczniki współczesnej marki przyjaznej klientowi. Przy takim założeniu specjaliści od szeroko rozumianej komunikacji marketingowej muszą poszukiwać nowych, innowacyjnych narzędzi. Narzędzi, które pozwolą w sposób maksymalnie organiczny docierać z przekazem do klienta. Taki właśnie sposób dotarcia oferuje rozwiązanie zaproponowane przez Ochy &Achy PR PACK.

Ochy &Achy PR PACK to innowacyjna usługa dzięki której każda marka, może budować autentyczne i wiarygodne kampanie reklamowe w oparciu o zasięgi aktywnych użytkowników MS. Co istotne, może to robić bez dużego budżetu! – wyjaśnia Justyna Lulkiewicz z Ochy &Achy PR PACK – Idea Ochy &Achy PR PACK została ” zapożyczona ” ze starej i dobrze znanej dziennikarzom wysyłki kreatywnej. Jednak w przypadku naszej usługi, produkty trafiają nie do dziennikarzy a do aktywnych użytkowników MS, którzy zgodzą się na zrecenzowanie produktu w zamian za jego otrzymanie. Dla każdego klienta przygotowujemy dedykowaną bazę odbiorców (precyzyjnie dobraną listę autorów SM współpracujących z Ochy &Achy PR PACK, dopasowanych tematycznie i posiadających odpowiednie zasięgi ) projekt opakowania, oraz gwarancję atrakcyjnego sposobu dostarczenia jego produktów! Dzięki tej formie reklamy nasi klienci zamieniają marketingowe teksty na prawdziwe emocje i wiarygodne treści – wyjaśnia Lulkiewicz

Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że dziś polecenie to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Tym bardziej wartościowa, gdy rekomendacji udziela opiniotwórcza osoba , do których niewątpliwie należy zaliczyć przedstawicieli influencerów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj