Komputronik z nową strategią komunikacji

Komputronik z nową strategią komunikacji

Dla tych którzy… są ciekawi kulisów nowej strategii komunikacyjnej marki Komputronik, przedstawiamy case study ich najnowszej kampanii.

Krok 1 – Dla tych, którzy… są ciekawi!

Teaser kampanii sprzedażowo-wizerunkowej firmy Komputronik wystartował 23 października 2017 roku. W ośmiu największych aglomeracjach w Polsce przechodnie, kierowcy i pasażerowie komunikacji miejskiej mogli zobaczyć outdoorowe kreacje związane z nowym sposobem komunikacji marki pod nazwą „Dla tych, którzy…”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Część kampanii przeznaczona była także dla internautów. Dla tych, którzy uwielbiają snuć domysły, uruchomiona została specjalnie zaprojektowana strona www.dlatychktorzy.pl. Internauci za jej pośrednictwem mogli wziąć udział w konkursie z wartościowymi nagrodami z różnych kategorii produktowych sklepu Komputronik.

Krok 2 – Dla tych, którzy… lubią być na bieżąco! (case study)

6 listopada zagadka została rozwiązana. W sieci pojawiła się informacja, że za tajemniczą akcją kryje się firma Komputronik, a na billboardach i citylightach w 8 miastach Polski rozpoczęła się właściwa kampania sprzedażowa. Zdradzamy kulisy nowego wizerunku polskiego lidera branży IT, który znacząco poszerzył asortyment i ofertę.

Nowa kampania to nie tylko działania outdoorowe i dedykowana strona internetowa. Komputronik planuje także reklamy kinowe, akcje radiowe oraz niecodzienne działania PR.

Kreację dla firmy Komputronik przygotowała Agencja Albedo Marketing, a za PR akcji odpowiedzialna jest Agencja Q&A Communications.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij