11.11, czyli największy festiwal zakupów na świecie, wkracza do Polski razem z AliExpress

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Instant ROI Platform for eCommerce

11.11, czyli największy festiwal zakupów na świecie, wkracza do Polski razem z AliExpress

11.11 to niezwykłe święto e-handlu, które zapoczątkowano w Chinach. Podczas 24-godzinnych wyprzedaży w sklepach internetowych zniżki przekraczają nawet 50%.

Internauci na całym świecie obchodzą ten dzień także jako tzw. „święto singli” (Singles’ Day), ze względu na zapis daty składający się z czterech jedynek. Zakupy w chińskich sklepach internetowych cieszą się coraz większą popularnością wśród Polaków. Czy Singles’ Day może to jeszcze przyspieszyć?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rekordowa sprzedaż w 24 godziny

Wielki Festiwal Zakupów został po raz pierwszy zorganizowany w 2009 r. przez chińskiego giganta e-commerce - grupę Alibaba. Wartość sprzedaży generowanej tylko 11.11 osiąga każdego roku rekordowe wyniki. W ubiegłym roku była to suma 17,8 miliarda dolarów, a rekord z 2015 r. (14,3 mld USD) został pobity już po kilkunastu godzinach. Co ciekawe, 82% transakcji odbyło się za pośrednictwem urządzeń mobilnych – to duża zasługa wygodnej aplikacji AliExpress, w ramach której można zdobyć dodatkowe kody rabatowe.

Jack Ma, założyciel Alibaba Group, zapowiada, że i w tym roku padną kolejne rekordy. Chiński gigant zachęca do zakupów nie tylko atrakcyjnymi zniżkami, ale także poprzez szeroko zakrojoną akcję marketingową, zorganizowane z rozmachem telewizyjne show oraz gry dla użytkowników portalu.

Chiny jednym z najpopularniejszych kierunków zagranicznych e-zakupów wśród Polaków

Dzięki dynamicznemu rozwojowi handlu transgranicznego „święto singli” cieszy się popularnością już nie tylko w Chinach, ale i na całym świecie. W tym roku do pobicia kolejnego rekordu mogą przyczynić się też polscy e-konsumenci, których kuszą niskie ceny i bogata oferta produktowa AliExpress. Według badań przeprowadzonych na zlecenie PayU w październiku br., 62% polskich e-konsumentów zapytanych o znajomość wybranych sklepów i serwisów internetowych, deklaruje że zna chińską platformęi.

Zakupy na AliExpress stają się także coraz bardziej przystępne dla polskich użytkowników. Od roku działa polskojęzyczna wersja strony, a dzięki nawiązaniu współpracy AliExpress z PayU, klienci z Polski mogą zapłacić za swoje zakupy BLIKiem oraz szybkimi przelewami internetowymi (tzw. pay by linkami). Te ostatnie są najpopularniejszą metodą płatności w internecie, a ponadto aż 62% polskich e-konsumentów uważa ją za najbardziej zachęcającą do robienia zakupów onlineii.

– Bariery w e-handlu, które miały miejsce jeszcze kilka lat temu, dziś są skutecznie eliminowane. AliExpress to platforma ciesząca się dużą popularnością w naszym kraju. Każdego miesiąca odwiedza ją kilka milionów Polaków. Mamy nadzieję, że w tym roku polscy e-konsumenci jeszcze chętniej skorzystają ze zniżek oferowanych podczas festiwalu zakupów 11.11. Dzięki wprowadzonym przez PayU metodom płatności mają pewność, że transakcje na zagranicznej platformie przebiegną tak samo szybko i bezpiecznie, jak w dobrze im znanych polskich sklepach internetowych – mówi Joanna Pieńkowska Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Dla nowych użytkowników AliExpress przygotował z okazji Singles’ Day kupony rabatowe, które można wykorzystać przy płatności z PayU podczas Wielkiego Festiwalu Zakupów 11.11.

Badanie PayU dotyczyło także zwyczajów zakupowych Polek i Polaków w sieci, z ciekawą perspektywą porównania singli i osób w związkach. Okazuje się, że te grupy niewiele dzieli jeśli chodzi o motywacje do kupowania online, częstotliwość robienia zakupów czy standardowy e-koszyk np. kosmetyków. Wbrew powszechnie panującej opinii single nie są skłonni wydawać więcej – miesięcznie na wszystkie zakupy w internecie wydają średnio 797 zł, to o 172 zł mniej niż osoby w związkach. Częściej niż osoby w związkach zamawiają natomiast online jedzenie z dostawą, kupują w sieci bilety na wydarzenia kulturalne i sportowe, a także zamawiają przejazdy, np. taksówką.

***

Dla nowych użytkowników AliExpress przygotował z okazji Singles’ Day kupony rabatowe, które można wykorzystać przy płatności z PayU podczas Wielkiego Festiwalu Zakupów 11.11.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij