TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska loterię w sklepach sieci Kaufland

„Na która Toyotę masz ochotę od Nestlé?” – to hasło drugiej edycji loterii audioteksowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE. Agencja ta wygrała przetarg na organizację loterii.
O autorze
1 min czytania 2017-11-08

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do

Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą od 9 do 15 listopada 2017 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. LION, NESVITA, WINIARY, KIT KAT i NESCAFÉ, dostępne w sklepach sieci Kaufland.

Aby wziąć udział w tej loterii prowadzonej w sklepach sieci Kaufland, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za minimum 20 zł, wysłać SMS pod numer 70 886, w treści wpisując: Nestle.numer ze swojego paragonu fiskalnego i pierwszą literę koloru samochodu (koszt SMS’a wynosi 0,62 zł z VAT). Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa nagrodę dzienną (bon upominkowy Kaufland). Na koniec każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu samochodu Toyota Aygo. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest wyszczególniona w regulaminie dostępnym na stronie. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj