Świąteczna reklama IKEA to druga odsłona kolaboracji marki z artystą w ramach kampanii „IKEA. Niech żyje dom”. Pierwsza została zaprezentowana w sierpniu tego roku. Był to również pierwszy efekt współpracy z agencją Saatchi&Saatchi IS.
Nowy spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny TANK. „Po raz kolejny zrealizowaliśmy dla IKEA reklamę opartą o przemyślany koncept kreatywny, który pozwolił nam rozwinąć skrzydła w obszarze produkcji. W efekcie dostarczyliśmy film, z którego zadowolone są wszystkie zaangażowane strony” powiedział Marcin Borkowski, producent filmu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za konceptem kreatywnym spotu stoi team w składzie: Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow oraz Michał Pawłowski z Saatchi&Saatchi IS.
Reklama „Zrób miejsce na miłość” jest emitowana w TV oraz internecie.
Klient: IKEA Retail #PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja: Saatchi&Saatchi IS/ Magdalena Barszcz
Team kreatywny: Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow, Michał Pawłowski
Reżyser: Tadeusz Śliwa/ Point Of You
Dop: Michał Dąbal
Scenografia: Olak&Brudz SetDesign
Kostiumy: Maria Bulanda
Make Up: Paula Celińska
Montaż: Robert Gryka
Postprodukcja: Lunapark Motion Arts Collective
Muzyka: Daniel Bloom
Słuchaj podcastu NowyMarketing