TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

“Lubisz ryzyko? Sprawdź, czy wygrałeś” – przewrotna kampania na temat zdrowia seksualnego

“Lubisz ryzyko? Sprawdź, czy wygrałeś” – przewrotna kampania na temat zdrowia seksualnego
Ryzykowne zachowania seksualne to gra, która może zostawić ślad na całe życie – ostrzegają organizatorzy kampanii „Lubisz ryzyko? Sprawdź, czy wygrałeś”. Czy brak badań to zabawa, w którą może zagrać każdy?
O autorze
1 min czytania 2017-11-14

Przewrotna kampania Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej „Lubisz ryzyko? Sprawdź czy wygrałeś” ma zwrócić uwagę na problem niepokojących statystyk dotyczących zakażeń HIV i zachęcić do wykonywania testów wykluczających lub potwierdzających zakażenie.

Na potrzeby kampanii, powstała strona internetowa, na której można znaleźć informacje na temat wirusa i praktyczne porady dotyczące życia z zakażeniem lub chorobą AIDS. Kampania w listopadzie pojawiła się w prasie oraz Internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W 2011 roku Polski Czerwony Krzyż przygotował wirusową kampanię „Życie to nie Facebook”, w ramach której zwracał uwagę na ryzyko zakażenia wirusem HIV przez kontakt seksualny z przypadkowo poznaną osobą. Jej celem było przypomnienie, że nawyk zbyt łatwego zawierania znajomości w Internecie nie powinien przekładać się na prawdziwe życie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Krakowska Fundacja Rozwoju Edukacji Niesłyszących stworzyła kampanię „Nie zamykaj oczu na HIV”, dzięki której osoby niesłyszące mogły mieć lepszy dostęp do wiedzy o wirusie. W ramach projektu powstała seria klipów edukacyjnych na temat genezy i charakterystyki HIV/AIDS.

PS3

O pozostałych kreacjach mówiących na temat tego groźnego wirusa, przeczytacie → tutaj.