TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Shake Hands wspiera nowego Jeepa Compassa akcją #CompassNaPolske, z udziałem influencerów

Agencja Shake Hands (grupa Brand Support) przygotowała i realizuje kampanię #CompassNaPolske, której celem jest promocja nowego modelu Jeep Compass.
O autorze
1 min czytania 2017-11-15

W akcji, której motywem przewodnim jest podróżowanie Compassem po Polsce, biorą udział influencerzy zrzeszeni w kooperatywie Bloceania, odkrywający interesujące miejsca i regiony w Polsce.

Shake Hands przygotowała i realizuje kampanię na zlecenie Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Group), do której należy marka Jeep, jak również inne marki motoryzacyjne, m.in.: Fiat, Alfa Romeo i Abarth. W ramach kampanii przez kilka miesięcy influencerzy, podróżując przez Polskę Jeepem Compassem będą pokazywali, że czasami to co najcenniejsze, znajduje się na wyciągnięcie ręki. Akcja rozpoczęła się od wyprawy autorów 4 blogów podróżniczych (www.adamantwanderer.com/, www.loswiaheros.pl/, zyciejestpiekne.eu/, gdziewyjechac.pl/). Odkrywają oni w Polsce miejsca przypominające im różne zakątki świata, które odwiedzili podczas swoich wcześniejszych podróży.

Równolegle z akcją z udziałem influencerów startuje konkurs „Compass Na Polskę”, w ramach którego internauci mają za zadanie opisanie miejsca lub regionu w Polsce, dokąd najchętniej wybraliby się nowym Jeepem Compassem. Nagrodami w konkursie są Jeep Compass na weekend, zestawy akcesoriów outdoorowych i książki Tony’ego Halika „Jeep Moja Wielka Przygoda”. 

W najbliższych tygodniach do akcji dołączą kolejni influencerzy-podróżnicy, pokazując z perspektywy Jeepa Compassa swoje ulubione zakątki Polski oraz zachęcając internautów do wzięcia udziału w konkursie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja i konkurs są wspierane komunikacyjnie w kanałach społecznościowych marki Jeep na Facebooku i Instagramie.

Shake Hands odpowiada za opracowanie konceptu akcji, jej komunikację i realizację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W przygotowaniu podróży influencerów podróżniczych agencja współpracuje z kooperatywą blogerów podróżniczych. Wszystkie blogi łączy tematyka – każdy w centrum zainteresowań ma podróże – jednak realizują je na wiele różnych sposobów. Blogi skupione w Bloceanii łącznie mają ponad 300 000 odbiorców. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania #CompassNaPolske z udziałem influencerów oraz konkurs, potrwają do końca 2017 r. Podróże influencerów Jeepem Compassem można śledzić na ich blogach oraz profilach social media Jeep. 

Agencja Shake Hands współpracuje z FCA Group od lata ub.r., po wygranym przetargu. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę 4 marek – Fiat, Abarth, Alfa Romeo i Jeep – w mediach społecznościowych.

SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej Klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA, Tikkurila, Vetrex, Astor, Brita.