TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Freedom Nieruchomości stawia na ludzi. Marka opiera komunikację na swoich pracownikach

Wyrośli z jednego miasta na północy Polski. W ciągu 4 ostatnich lat otworzyli niemal 40 nowych oddziałów i zatrudniają ponad 300 agentów. Agentów, którzy właśnie stali się filarem ich komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2017-11-20

– Oś komunikacji marketingowej w całej branży nieruchomości obraca się wokół ofert i usług. Z jednej strony to nic dziwnego. Z drugiej jednak, sprzedaż nieruchomości to przede wszystkim proces interakcji i komunikacji między ludźmi. Między kupującym, sprzedającym i agentem. Konkurencyjny rynek, wymagający ciągłych poszukiwań coraz odważniejszych przewag konkurencyjnych i technologicznych rozwiązań sprawia, że w tym pędzie łatwo zapomnieć o człowieku. Dlatego postanowiliśmy pokazać bardziej wyraźnie, jak wiele znaczą dla nas ludzie, z którymi pracujemy – mówi Łukasz Kruszewski, dyrektor marketingu we Freedom Nieruchomości.

Marka biura była dotychczas kojarzona przede wszystkim z wyraźnymi, różowymi barwami oraz szybkością w sprzedaży nieruchomości. W trakcie projektowania nowej strony www – i idącej za tym zmiany w komunikacji – doszło do zwrotu w kierunku brandingu kulturowego.

Nie rezygnujemy z dotychczasowych wartości. Niemniej jednak, postanowiliśmy uzupełnić te elementy o bardzo wyraźny aspekt ludzki. Planujemy tym samym czerpać mocno z brandingu kulturowego. Chcemy skupiać się na łączeniu ludzi wokół wspólnych wartości. Budujemy silną markę, ponieważ wiemy, że praca wypełniająca 1/3 naszego życia musi być miejscem zawodowego rozwoju i osobistego poczucia spełniania. Naszą strategią ciągle jest szybka sprzedaż i aby ją skutecznie realizować, potrzebujemy kompetentnych ludzi, mających własne wizje i pasje – mówi Łukasz Kruszewski

Na nowej stronie Freedom Nieruchomości widać bardzo wyraźnie, jak dużą rolę w odświeżonej komunikacji marki odgrywa personal branding agentów. Przenosi się on na każdą podstronę, podkreślając rolę konkretnych osób w budowaniu wartości danej usługi. Indywidualne podejście do każdego pracownika widać też na zakładce rekrutacyjnej, wzbogaconej o pierwszy spot internetowy w historii biura.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowym argumentem, przemawiającym za postawieniem na taki styl komunikacji, były zmiany rynkowe. Marka osobista agenta nieruchomości odgrywa coraz większe znaczenie. Klienci kupują od ludzi. Chcą ich znać i im ufać. Zdecydowaliśmy się więc na wyraźnie zaprezentowanie wartości, będących naszą największą siłą. Postawiliśmy na nas samych. Nie używamy zdjęć stockowych. Prezentujemy siebie takimi, jakimi jesteśmy – mówi Łukasz Kruszewski.

Warto odnotować, że cały projekt prowadzony był przez wewnętrzny, 4-osobowy dział marketingowy, bez udziału zewnętrznych podmiotów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oceń efekt na stronie

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się