Agencja INSIGNIA będzie odpowiadać za komunikację social media Ceramiki Paradyż w 2018 roku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja INSIGNIA będzie odpowiadać za komunikację social media Ceramiki Paradyż w 2018 roku

Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych, powierza prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA.

W ramach współpracy specjaliści z agencji INSIGNIA są odpowiedzialni za opracowanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych, koncepcję kreatywną oraz kompleksową obsługę kanałów social media marki – Facebook, Instagram i Pinterest.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zespół projektowy składa się między innymi z następujących osób: Anna Ortman, Monika Matysiak (social media), Anna Słowiakowska-Polak (dział kreatywny), Katarzyna Hycka (client service).

We wrześniu br. zakończyła się kampania #wStyluParadyż całkowicie oparta na influencer marketingu. Za jej koncepcję oraz egzekucję również odpowiadała agencja INSIGNIA.

Umowa pomiędzy marką Paradyż a agencją została podpisana na 12 miesięcy. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij