W ramach współpracy specjaliści z agencji INSIGNIA są odpowiedzialni za opracowanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych, koncepcję kreatywną oraz kompleksową obsługę kanałów social media marki – Facebook, Instagram i Pinterest.
Zespół projektowy składa się między innymi z następujących osób: Anna Ortman, Monika Matysiak (social media), Anna Słowiakowska-Polak (dział kreatywny), Katarzyna Hycka (client service).
Zobacz również
We wrześniu br. zakończyła się kampania #wStyluParadyż całkowicie oparta na influencer marketingu. Za jej koncepcję oraz egzekucję również odpowiadała agencja INSIGNIA.
Umowa pomiędzy marką Paradyż a agencją została podpisana na 12 miesięcy. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]