Maja Biniewicz obejmuje stanowisko Digital Chief Officer w grupie MullenLowe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Maja Biniewicz obejmuje stanowisko Digital Chief Officer w grupie MullenLowe

Jest to najwyższe stanowisko w firmie dla całości oferty grupy w zakresie digital - zarówno domu mediowego MullenLoweMediaHub, jak i agencji reklamowej MullenLoweWarsaw.

Maja Biniewicz zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital. Do jej głównych zadań należeć będzie optymalizacja struktury digital grupy pod kątem jak najlepszego wykorzystania jej potencjału, zarówno mediowego, jak i kreatywno -produkcyjnego. Jej obszar nadzoru obejmować będzie działania social, performance, content marketing, programmatic oraz wszystkie inne z zakresu online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała w różnych firmach: zarówno domach mediowych: Starcom MediaVest (obecnie Publicis Media) jak i agencjach interaktywnych: Strategic Director w K2 Media i Digital Media Director w Isobar, a ostatnio również po stronie wydawcy: Strategic Director w ZPR Media.

- Bardzo się cieszę, że udało nam się pozyskać Maję do naszego zespołu. Szczególnie ważny był dla nas jej bardzo silny background strategiczny i biznesowy, na który zawsze bardzo mocno stawiamy w naszej firmie. Chcemy, aby nasza rola, jako domu mediowego szła coraz bardziej w kierunku realnego wkładu w budowanie sukcesów biznesowych naszych klientów. Kompleksowość i dynamika zmian w obszarze nowych technologii daje nam coraz więcej możliwości realizowania tego celu. Maja ze swoim gruntownym fundamentem i zrozumieniem roli narzędzi, połączonym z pełnym pasji podejściem do życia, dodaje naszemu zespołowi nową jakość - mówi Ewa Góralska Managing Director MullenLoweMediaHub.

- Zatrudnienie Mai jest efektem wnikliwego procesu nie tylko rekrutacyjnego, ale przede wszystkim restrukturyzacyjnego grupę MullenLowe. Chcemy połączyć i wzmocnić nasze kompetencję digitalowe, by jak najskuteczniej rozwijać biznes naszych klientów. Maja przekonała nas wizją rozwoju zespołu, strategicznym podejściem do biznesu i zaangażowaniem - dodaje Kinga Grzelewska, Managing Partner MullenLoweWarsaw.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij