Rebranding marki Dimark – kompleksowa realizacja DDS Poland dla firmy działającej na rynku globalnym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rebranding marki Dimark –  kompleksowa realizacja DDS Poland dla firmy działającej na rynku globalnym

Odświeżone logo, nowa strona internetowa, film czy wygląd głównej siedziby firmy – to tylko niektóre z elementów zaproponowanych i wdrożonych przez agencję DDS Poland w ramach rebrandingu dla marki Dimark.

Premiera nowego wizerunku marki miała miejsce w Monachium podczas największych na świecie targów wyposażenia lotnisk.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dimark, polska firma specjalizująca się w projektowaniu, produkcji, montażu, uruchamianiu i serwisowaniu systemów transportu bagażowego na lotniskach, działa od 25 lat kierując swoje rozwiązania na rynki międzynarodowe. Stąd potrzeba odświeżenia, zunifikowania i zaprojektowania nowej linii wizualnej dynamicznie rozwijającej się marki. Kompleksową realizacją zadania zajęła się agencja DDS Poland. W ramach współpracy powstało nowe logo oraz claim marki podkreślający innowacyjny i nowoczesny charakter firmy. Ujednolicono też wszystkie akcydensy – wizytówki, listowniki, teczki firmowe czy stopki mailowe.

O rebrandingu myślimy w szerokim znaczeniu tego słowa, dbając, by zmiany objęły wszystkie punkty kontaktu z marką – mówi Leszek Golonka, członek zarządu DDS Poland.

Agencja stworzyła również przejrzysty layout strony Dimark, zgodny z najnowszymi trendami projektowania graficznego, do którego przygotowano dodatkowe rozwiązania i funkcjonalności wpływające na poprawę użyteczności witryny. Zarówno serwis internetowy, jak i powstały w wyniku współpracy folder, zostały wzbogacone w infografiki oraz nowoczesny motyw brandingowy nawiązujący do sygnetu logo.

Dodatkowo, na potrzeby strony zrealizowano dedykowaną sesję zdjęciową oraz stworzono zaawansowane animacje 3D. We współpracy z trójmiejskim domem produkcyjnym G58 agencja DDS Poland przygotowała również film wizerunkowy. Działania zaproponowane przez agencję objęły też nowe oznakowanie siedziby głównej firmy – unowocześniono wnętrza i elementy elewacji budynków. Zaprojektowano również nawiązujące do odświeżonego brandingu marki nowe stroje dla pracowników technicznych.

Premiera nowej linii wizualnej firmy oraz strony internetowej odbyła się w Niemczech, na Inter Airport Europe 2017 – międzynarodowych targach sektora lotniskowego. Na potrzeby wydarzenia agencja DDS Poland przygotowała elementy brandingowe stoiska wystawowego Dimark, przy którym odwiedzający mogli zapoznać się z folderem zawierającym informacje o rozwiązaniach firmy.

W pracy z DDS Poland ważne było dla nas kompleksowe podejście do tematu. Agencja stworzyła dla nas wszelkie materiały brandingowe, od logo i akcydensów, przez animacje, zdjęcia, film, stronę internetową, po oznakowanie budynków i stroje pracowników. Nowa identyfikacja wizualna akcentuje wysoką jakość produktów, a dzięki wdrożonym zmianom udało się zmienić postrzeganie firmy na jeszcze bardziej nowoczesną i podkreślić innowacyjny charakter naszych rozwiązań – mówi Katarzyna Aftyka, Head of Contract Management Dimark.

Ze zdjęciami, filmem wizerunkowym oraz folderem w wersji elektronicznej można zapoznać się na nowej stronie internetowej firmy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij