SMYK - cały dla małych, już od 40 lat

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SMYK - cały dla małych, już od 40 lat

Wystartowała świąteczna kampania marki SMIKI w specjalnej odsłonie celebrującej 40-te urodziny SMYKA. Niespełna minutowy spot opowiada historię pewnego czterdziestolatka, który myślami wraca do swoich pierwszych świąt. Oprócz pełnej wersji wykorzystywanej w internecie...

...powstały jeszcze dwie długości spotów emitowane w kanałach telewizyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bohater naszej najnowszej kampanii ma czterdzieści lat, podobnie jak SMYK dojrzał, dorósł. Wspomina swoją pierwszą gwiazdkę, następnie tę podczas której dowiedział się, że sam będzie ojcem. Teraz, dzięki swoim dzieciom i marce SMIKI, na nowo odkrywa w sobie dziecko.  – mówi Magdalena Dąbska, Dyrektor Marketingu i PR, Członek Zarządu sieci SMYK.

Twórcy najnowszej kampanii SMYKA stworzyli magiczną, świąteczną opowieść, która skłania do wzruszeń i wspomnień z czasów dzieciństwa, a sam spot w niezwykle emocjonalny, ciepły sposób po raz kolejny przypomina, że SMYK jest cały dla małych… w każdym wieku. Już od 40 lat! Zachęca do wspólnego, wielopokoleniowego celebrowania magicznego wieczoru gwiazdkowego w towarzystwie najbliższych i dzielenia się z nimi radością, miłością oraz uśmiechem.

Pięciotygodniowa kampania wystartowała 17 listopada w kanałach telewizji TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 oraz na ekranach stacji tematycznych: lifestylowych, informacyjnych, rozrywkowych oraz dziecięcych m.in. Disney Junior, MiniMini czy Nick Jr. W kanałach telewizyjnych emitowane są wersje 30’’ i 15’’, będące skróconą wersją historii czterdziestolatka z dokrętkami promującymi wybrane zabawki SMIKI, ich celem jest wsparcie sprzedaży w okresie przedświątecznym. Pełną wersję spotu można zobaczyć w internecie, na profilu marki na Facebooku, a także na kanale SMYKA na YouTube.

Reżyserem świątecznego spotu SMYKA jest Kuba Michalczuk, koncepcję kreatywną stworzyła agencja GonnaBe, a za produkcję odpowiada dom produkcyjny M5. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Media.

Kampania świąteczna jest elementem szeroko zakrojonych działań marki na które składają się promocje w sklepach stacjonarnych, na www.smyk.com, specjalne katalogi prezentowe, kolekcja świąteczna oraz działania PR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij