TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania promująca kurs języka niemieckiego dla Goethe-Institut w Krakowie

Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele elementów w języku polskim pochodzi z niemieckiego. Szacuje się, że to ok 2400 słów! Dlatego w kampanii promującej kursy Goethe-Institut w Krakowie wykorzystaliśmy słowa wspólne dla obu języków.
O autorze
1 min czytania 2017-11-24

Niniejszy film jest jej kontynuacją.

Na prośbę działu kursów językowych Goethe-Institut w Krakowie przygotowaliśmy kompleksową kampanię zachęcającą do skorzystania z jego bogatej oferty dydaktycznej. Z uwagi na fakt, że niemiecki uchodzi za trudny do nauczenia, prawdziwie „obcy”, postanowiliśmy nieco go oswoić. Przybliżyć. Osłuchać się z nim dzięki zapożyczeniom, które od lat funkcjonują w polszczyźnie, a jest ich ponad 2400!

Stąd pomysł na film pt. NIEMIECKI – JĘZYK NIEOBCY. Scenariusz oparty został o motyw przygody, jaka może spotkać każdego ucznia wracającego jesienią do domu – kapeć w rowerze. Dzięki temu nasz bohater, Kaziu, pozna szereg słów, które wcześniej mogły nie brzmieć dla niego znajomo, zawrze przyjaźń z panem mechanikiem i – finalnie – bezpiecznie ruszy w podróż do domu.

Za całość odpowiada wrocławska agencja Cięty Język. Koncepcja i copy: Paweł F.Majka, Karol Gołaj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj