Kampania promująca kurs języka niemieckiego dla Goethe-Institut w Krakowie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania promująca kurs języka niemieckiego dla Goethe-Institut w Krakowie

Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele elementów w języku polskim pochodzi z niemieckiego. Szacuje się, że to ok 2400 słów! Dlatego w kampanii promującej kursy Goethe-Institut w Krakowie wykorzystaliśmy słowa wspólne dla obu języków.

Niniejszy film jest jej kontynuacją.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na prośbę działu kursów językowych Goethe-Institut w Krakowie przygotowaliśmy kompleksową kampanię zachęcającą do skorzystania z jego bogatej oferty dydaktycznej. Z uwagi na fakt, że niemiecki uchodzi za trudny do nauczenia, prawdziwie „obcy”, postanowiliśmy nieco go oswoić. Przybliżyć. Osłuchać się z nim dzięki zapożyczeniom, które od lat funkcjonują w polszczyźnie, a jest ich ponad 2400!

Stąd pomysł na film pt. NIEMIECKI – JĘZYK NIEOBCY. Scenariusz oparty został o motyw przygody, jaka może spotkać każdego ucznia wracającego jesienią do domu – kapeć w rowerze. Dzięki temu nasz bohater, Kaziu, pozna szereg słów, które wcześniej mogły nie brzmieć dla niego znajomo, zawrze przyjaźń z panem mechanikiem i – finalnie – bezpiecznie ruszy w podróż do domu.

Za całość odpowiada wrocławska agencja Cięty Język. Koncepcja i copy: Paweł F.Majka, Karol Gołaj.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij