TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Digel otwiera salon firmowy w Arkadii

Flagowy salon marki Digel staruje już w najbliższy weekend. Z okazji otwarcia specjalne bonusy dla klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-11-24

Salon firmowy Digel w Arkadii to pierwszy monobrandowy punkt sprzedaży marki Digel w Polsce. W sztandarowym salonie firmy można znaleźć szeroki wybór garniturów od skrojonych według kanonów klasycznej elegancji, przez biznesowe i ślubne, po łączące sportowy look i miejski styl. Każdy mężczyzna może uzupełnić tu garderobę o oryginalne marynarki, kamizelki, koszule i spodnie, a także płaszcze i kurtki oraz atrakcyjne dodatki. Specjalne miejsce znalazło się dla stylowych butów – nowość marki Digel w sezonie jesień/zima 2017.

„Chcemy, aby nowy salon Digel w CH Arkadia stał się reprezentacyjnym salonem firmowym w Polsce. Wierzymy, że wzmocni wizerunek marki i całej naszej sieci. Cieszymy się, że pierwszy monobrandowy salon w Polsce otwieramy właśnie w Arkadii – największym polskim Centrum Handlowym. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, a przede wszystkim naszych stałych klientów. Na otwarcie zaplanowaliśmy specjalne promocje.” – mówi Marek Paszkowski, dyrektor marketingu Digel Polska.

Salon Digel znajduje się na poziomie 1 w pasażu Canaletto CH Arkadia i zajmuje powierzchnię 250 m2. Jak przystało na salon firmowy marki Digel, również nowo otwarty lokal charakteryzuje dbałość o wysoki standard obsługi oraz „kabina luster”. Rozwiązanie to jest bardzo praktyczne, umożliwia bowiem zobaczenie całej sylwetki z każdej strony i samodzielną ocenę wyglądu w mierzonej stylizacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Digel tworzy innowacyjną i kreatywną modę dla mężczyzn, którą wyróżniają stylizacje zgodne z aktualnymi trendami równocześnie stawiające na indywidualność, komfort noszenia oraz bardzo dobra relacja jakości do ceny. Sprawia to, że stylizacje Digel noszą panowie w różnym wieku, a klientów marki łączy dbałość o wygląd i otwartość na modowe nowości. Mocnymi stronami marki są także: najszersza oferta systemów modułowych (garnitury Mix&Match) w Europie, linie odzieży dedykowane różnym sylwetkom, dostępność asortymentu w ciągu 24-godzin oraz skierowane na różne okazje kolekcje Digel. Preference to linia premium, na najbardziej reprezentatywne okazje. Ubrania z linii Protect 3 są idealne na podróż, nie gniotą się, nie wchłaniają cieczy, w tym wina czy kawy, mają też wewnętrzną, „bezpieczną kieszeń” na dokumenty. Linia Ceremony jest przeznaczona na ważne życiowe wydarzenia jak np. ślub. Move, to niezależna kolekcja łącząca świat biznesu i lifestylu, sportowy luksus i miejski styl, nowoczesne i dopasowane kształty.

Digel jest dostępny w kilkudziesięciu salonach w Polsce. Więcej na: stronie oraz Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się