Muszkiet związany był z Grupą Ströer od czerwca 2014 r. W 2015 roku przeprowadził proces przejęcia sieci reklamy internetowej Ad-Vice, natomiast w 2016 integracji sieci Goldbach Audience.
„W związku z planami powołania zintegrowanego HUBu sprzedażowego misja Artura w naszej Grupie dobiegła końca. Dziękuję mu za zaangażowanie i determinację, dzięki którym udało się zbudować i rozwinąć pion Digital w ramach struktury Grupy Ströer w Polsce” – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024