eurobank sponsorem polskiego filmu o kulturze głuchych „Znaki"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eurobank sponsorem polskiego filmu o kulturze głuchych „Znaki

W poniedziałek 27 listopada miała miejsce oficjalna premiera filmu dokumentalnego „Znaki” w reżyserii Wojciecha Klimali. To opowieść o Iwonie Cichosz - nieprzeciętnej kobiecie, która chce zmieniać świat, walcząc z wykluczeniem osób głuchych. Sponsorem filmu jest eurobank.

Bohaterka filmu jest głucha, podobnie jak jej siostra, rodzice i dziadkowie. Jednak dzięki uporowi, który towarzyszy jej od najmłodszych lat, z sukcesem obraca brak słuchu w atut.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Iwonę poznajemy w przeddzień finałów Miss Świata Głuchych w Las Vegas. - Ten film jest opowieścią o niezwykłej kobiecie, ale również o barierach, jakie napotykają na swojej drodze każdego dnia osoby głuche. Uświadamia, jak wiele wysiłku muszą włożyć, by móc normalnie funkcjonować w świecie słyszących. Mam nadzieję, że dzięki filmowi światy osób głuchych i słyszących zbliżą się do siebie i silniej dostrzeżone zostaną potrzeby pond 500 tys. osób głuchych od urodzenia żyjących w Polsce - mówi Ewa Turczańska, producent filmu.

Film będzie można zobaczyć podczas specjalnych pokazów w kinach w Polsce i za granicą, a także w instytucjach i organizacjach walczących z wykluczeniem. Producentem filmu jest Kosmos Production, koproducentem Telewizja Polska, MX35. Film wspófinansowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. Partnerami są: Migam, eurobank, ERGO Hestia S.A.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij