SAROTA PR dla Konica Minolta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SAROTA PR dla Konica Minolta

Agencja SAROTA PR informuje o podjęciu działań dla firmy Konica Minolta – japońskiego dostawcy zaawansowanych urządzeń drukujących oraz innowacyjnych rozwiązań biznesowych.

Agencja była odpowiedzialna za stronę komunikacyjną zorganizowanego 4 października wydarzenia z okazji otwarcia w Warszawie Centrum Prezentacyjnego Konica Minolta. Po tym projekcie współpraca została przedłużona i poszerzona o powierzenie SAROTA PR regularnych działań z zakresu media relations.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konica Minolta ma bardzo duży potencjał w obszarze PR i naszym zadaniem jest go uwolnić. Zamierzymy wykorzystać do tego dotychczasowe doświadczenia w pracy z klientami kierującymi swoją ofertę do segmentu B2B oraz naszą specjalizację technologiczną – mówi Piotr Sarota, CEO w SAROTA PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij