Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

SAROTA PR dla Konica Minolta

Agencja SAROTA PR informuje o podjęciu działań dla firmy Konica Minolta – japońskiego dostawcy zaawansowanych urządzeń drukujących oraz innowacyjnych rozwiązań biznesowych.
O autorze
0 min czytania 2017-11-30

Agencja była odpowiedzialna za stronę komunikacyjną zorganizowanego 4 października wydarzenia z okazji otwarcia w Warszawie Centrum Prezentacyjnego Konica Minolta. Po tym projekcie współpraca została przedłużona i poszerzona o powierzenie SAROTA PR regularnych działań z zakresu media relations.

Konica Minolta ma bardzo duży potencjał w obszarze PR i naszym zadaniem jest go uwolnić. Zamierzymy wykorzystać do tego dotychczasowe doświadczenia w pracy z klientami kierującymi swoją ofertę do segmentu B2B oraz naszą specjalizację technologiczną – mówi Piotr Sarota, CEO w SAROTA PR.