Agencja była odpowiedzialna za stronę komunikacyjną zorganizowanego 4 października wydarzenia z okazji otwarcia w Warszawie Centrum Prezentacyjnego Konica Minolta. Po tym projekcie współpraca została przedłużona i poszerzona o powierzenie SAROTA PR regularnych działań z zakresu media relations.
Konica Minolta ma bardzo duży potencjał w obszarze PR i naszym zadaniem jest go uwolnić. Zamierzymy wykorzystać do tego dotychczasowe doświadczenia w pracy z klientami kierującymi swoją ofertę do segmentu B2B oraz naszą specjalizację technologiczną – mówi Piotr Sarota, CEO w SAROTA PR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024