Fotobudka Winterfresh® ułatwia zbliżenia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Outdoor

partnerem merytorycznym działu jest Stroer

Fotobudka Winterfresh® ułatwia zbliżenia

Winterfresh® uruchomił konkurs na najlepsze zdjęcia wykonane w specjalnych FOTO-budkach Winterfresh®. FOTO-budka odwiedzi centra handlowe w Krakowie, Łodzi i Warszawie.

Każdy, kto odwiedzi FOTO-budkę Winterfresh®, może zgłosić swoją fotografię zrobioną w FOTO-budce Winterfresh® do konkursu na najlepsze zdjęcie, za pośrednictwem specjalnej aplikacji na Facebooku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aplikacja dostępna jest na fanpage'u Winterfresh. Autor najciekawszego zdjęcia z każdego miasta otrzyma 1000 złotych. Dodatkowo każdy odwiedzający FOTO-budkę otrzyma gumy Winterfresh® i vouchery na zakupy w sklepie internetowym Wrigley www.jedz-pij-zuj.pl.

FOTO-budka Winterfresh® odwiedzi jeszcze 3 miasta:

  • Multikino w Krakowie (8-14 czerwca 2013 r.)
  • Galerię Łódzką w Łodzi (22-28 czerwca 2013 r.)
  • Multikino w Złotych Tarasach w Warszawie (6-12 lipca 2013 r.).

Za koncepcję akcji i zakup mediów odpowiada MediaCom. Kreację i działania social media koordynuje MediaCom Create. Wykonanie i obsługa FOTO-budki jest po stronie agencji OOH Media Polska. FOTO-budka odwiedziła już Poznań i Wrocław.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij