Wąsaty Big Hug w PHD Media Direction

Wąsaty Big Hug w PHD Media Direction

Sieć PHD w swoich ponad 80 biurach na całym świecie w ramach inicjatywy Big Hug co roku organizuje różnego typu akcje, które mają na celu pomoc potrzebującym.

Big Hug stanowi odzwierciedlenie naszych wartości, którymi są wielkoduszność, duch wspólnoty oraz niesienie pomocy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W Polsce, PHD Media Direction corocznie dokłada swoją cegiełkę do Big Hug. Zrealizowane w poprzednich latach akcje to m.in.: zbiórka krwi dla chorej na białaczkę dziewczynki oraz rywalizacja w Endomondo, w wyniku której spalone kalorie zostały przeliczone na złotówki, a następnie przekazane na cel charytatywny. Do rywalizacji w Endomondo udało nam się zaprosiliśmy także inne firmy, które wspólnie z nami postanowiły zrealizować zaplanowany cel.

Bardzo cieszą nas dotychczasowe sukcesy zorganizowanych akcji. Dlatego nie przestajemy działać i w tym roku zrealizowaliśmy kolejną inicjatywę. W listopadzie, PHD Media Direction i PHD Rocket aktywnie wspierały inicjatywę Movember.

Movember to coroczna, globalna akcja, która cieszy się rosnącą popularnością. Jej celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn, z naciskiem na raka prostaty i choroby psychiczne.

Nie jest to jednak kolejna sztampowa akcja prozdrowotna. Jej pomysłodawcy w szalony i niekonwencjonalny sposób próbują zwrócić uwagę na temat profilaktyki zdrowotnej wśród panów. Motywem przewodnim są wąsy.

Panowie z PHD zostali poproszeni o zgolenie zarostu i rozpoczęcie zapuszczania wąsów. W biurach pojawiły się galerie zdjęć, hasła przypominające o akcji oraz bardzo dużo wąsów. Dodatkowo w męskich toaletach Panowie bez zarostu mogli w odbiciu w lustrze sprawdzić jak wyglądają z dorodnym czarnym wąsem. Stopki w mailach wszystkich pracowników również zawierały element nawiązujący do akcji, aby wzbudzić zainteresowanie osób z zewnątrz firmy.

Aby inicjatywa nie kojarzyła się jedynie z problemami zdrowotnymi, PHD wprowadziło element zabawy. Ten element zawsze zwiększa zaangażowanie w akcjach Big Hug. Pracownicy mieli możliwość zrobienia sobie zdjęć w fotobudce, nie zabrakło oczywiście gadżetów z wąsem. Dodatkowo, pod koniec miesiąca, Panowie mogli skorzystać z usług profesjonalnych barberów, aby ujarzmić swoje zarosty.

Cały zespół PHD miał okazję wziąć udział w rewelacyjnej prelekcji Pani onkolog, która opowiedziała o nowotworach, badaniach i profilaktyce. Panie dostały za zadanie edukowania swoich najbliższych mężczyzn.

Co więcej, PHD Media Direction przedłuża Movember również na grudzień. W tym roku, PHD Media Direction postanowiło zrezygnować ze zwyczajowo wysyłanych kartek świątecznych. W zdigitalizowanym śwecie, kartka elektroniczna ma tę samą wartość emocjonalną, a środki zarezerwowane na zakup kartek, PHD Media Direction w tym roku przeznaczy na wsparcie fundacji. Inicjatywa Big Hug realizuje cel zwiększenia świadomości męskich chorób, a także ekonomicznie wspiera tych, których dotknęła choroba.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij