Wąsaty Big Hug w PHD Media Direction

Sieć PHD w swoich ponad 80 biurach na całym świecie w ramach inicjatywy Big Hug co roku organizuje różnego typu akcje, które mają na celu pomoc potrzebującym.
O autorze
1 min czytania 2017-12-05

Big Hug stanowi odzwierciedlenie naszych wartości, którymi są wielkoduszność, duch wspólnoty oraz niesienie pomocy.

W Polsce, PHD Media Direction corocznie dokłada swoją cegiełkę do Big Hug. Zrealizowane w poprzednich latach akcje to m.in.: zbiórka krwi dla chorej na białaczkę dziewczynki oraz rywalizacja w Endomondo, w wyniku której spalone kalorie zostały przeliczone na złotówki, a następnie przekazane na cel charytatywny. Do rywalizacji w Endomondo udało nam się zaprosiliśmy także inne firmy, które wspólnie z nami postanowiły zrealizować zaplanowany cel.

Bardzo cieszą nas dotychczasowe sukcesy zorganizowanych akcji. Dlatego nie przestajemy działać i w tym roku zrealizowaliśmy kolejną inicjatywę. W listopadzie, PHD Media Direction i PHD Rocket aktywnie wspierały inicjatywę Movember.

Movember to coroczna, globalna akcja, która cieszy się rosnącą popularnością. Jej celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn, z naciskiem na raka prostaty i choroby psychiczne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie jest to jednak kolejna sztampowa akcja prozdrowotna. Jej pomysłodawcy w szalony i niekonwencjonalny sposób próbują zwrócić uwagę na temat profilaktyki zdrowotnej wśród panów. Motywem przewodnim są wąsy.

Panowie z PHD zostali poproszeni o zgolenie zarostu i rozpoczęcie zapuszczania wąsów. W biurach pojawiły się galerie zdjęć, hasła przypominające o akcji oraz bardzo dużo wąsów. Dodatkowo w męskich toaletach Panowie bez zarostu mogli w odbiciu w lustrze sprawdzić jak wyglądają z dorodnym czarnym wąsem. Stopki w mailach wszystkich pracowników również zawierały element nawiązujący do akcji, aby wzbudzić zainteresowanie osób z zewnątrz firmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aby inicjatywa nie kojarzyła się jedynie z problemami zdrowotnymi, PHD wprowadziło element zabawy. Ten element zawsze zwiększa zaangażowanie w akcjach Big Hug. Pracownicy mieli możliwość zrobienia sobie zdjęć w fotobudce, nie zabrakło oczywiście gadżetów z wąsem. Dodatkowo, pod koniec miesiąca, Panowie mogli skorzystać z usług profesjonalnych barberów, aby ujarzmić swoje zarosty.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cały zespół PHD miał okazję wziąć udział w rewelacyjnej prelekcji Pani onkolog, która opowiedziała o nowotworach, badaniach i profilaktyce. Panie dostały za zadanie edukowania swoich najbliższych mężczyzn.

Co więcej, PHD Media Direction przedłuża Movember również na grudzień. W tym roku, PHD Media Direction postanowiło zrezygnować ze zwyczajowo wysyłanych kartek świątecznych. W zdigitalizowanym śwecie, kartka elektroniczna ma tę samą wartość emocjonalną, a środki zarezerwowane na zakup kartek, PHD Media Direction w tym roku przeznaczy na wsparcie fundacji. Inicjatywa Big Hug realizuje cel zwiększenia świadomości męskich chorób, a także ekonomicznie wspiera tych, których dotknęła choroba.