Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Polskie startupy na Berlińskiej scenie – sala pękała w szwach

6 grudnia 2017 roku w Berlinie odbyła się trzecia edycja Polish Tech Night. 7 polskich startupów zabiegało o względy niemieckich inwestorów i publiczności zgromadzonej w Hallesches Haus.
O autorze
1 min czytania 2017-12-14

Organizatorzy wydarzenia, czyli Polish Berlin Tech, SIBB e.V., SpeedUp Venture Capital Group i BST Media Solutions są dumni z ogromnego zainteresowania polskimi technologiami w Niemczech – na event zarejestrowało się ponad 300 osób!

– Współorganizuję Polish Tech Night od samego początku i z dumą obserwuje rozwój tego wydarzenia. Rekrutacja do prezentacji startupowych przebiega coraz sprawniej, co wiążę się z większą rozpoznawalnością naszej marki na polskim rynku. W tej edycji udało nam się pozyskać bardzo ciekawe i unikalne polskie startupy, które swoim poziomem i innowacyjnością nie odbiegają niczym od naszych zachodnich kolegów. Możemy być dumni, że tak fantastyczne technologie powstają na naszym rodzimym podwórku – mówi Ewa Galant, konsultant biznesowy z Londynu.

Na berlińskiej scenie zaprezentowali się:

  • dedykowane systemy AI dla branży medycznej, czyli Infermedica, Miłosz Wiciński, Business Development Manager.
  • implanty ręki, vBionic sp. z o.o., Bartosz Rajewski,
  • innowacyjny projekt sortownia odpadów BIN-E, Jakub Luboński, Co-founder.
  • latający pojazd, Hoverbike, Przemysław Bonna, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
  • plan wdrożenia technologii Hyperloop, Hyper Poland, Jakub Olek, Strategic Planning Director.
  • producent funkcjonalnych urządzeń i systemów RFID UHF, Smart Technology Group, Monika Bańdura i Karolina Kozłowska.
  • technologia produkcji i wdrażania na rynek bezzałogowych statków powietrznych UAV, czyli SkyTronic, Justyna Gudaszewska i Tadeusz Gudaszewski.

Wiele zmieni się w przyszłości: W kompleksowym programie inwestycyjnym Polska planuje wspólnie z inwestorami VC i aniołami biznesu stworzenie do 26 nowych funduszy, aby załatać lukę we wczesnych fazach finansowania polskich startupów – dodaje Tobias Szarowicz z Polish Berlin Tech, społeczności, która dzięki regularnym spotkaniom umożliwia polakom wymianę startupowego know-how w Berlinie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sponsorami trzeciej edycji Polish Tech Night są: Sunfish Partners, Bayer Grants4Apps, Berliner Volksbank i Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Wydarzenie jest wspierane przez partnerów: Berlin Partner für Wirtschaft und Technologie, Kancelarię Prawną HÄRTING, etventure, Ambasadę Rzeczypospolitej Polskiej w Berlinie oraz AHK Polska. Patronem medialnym w Polsce jest MamStartup. Patronem medialnym w Niemczech jest Berlin Valley i Projekt Zukunft Berlin. Polish Tech Night wspierają także polskie i niemieckie społeczności: Public Space, Polonium Foundation, Science Polish Perspective, Pomorski Park Naukowo Technologiczny, Netcamp, Huge Thing, E-commerce Berlin Expo i Startup Poland.

Zapraszamy na film z trzeciej edycji Polish Tech Night:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się