Mistrz olimpijski pije Łaciate

Znany gimnastyk Pane Chen Yibing promuje mleko z Grajewa. W Pekinie podpisano umowę z chińskim sportowcem.
O autorze
1 min czytania 2017-12-14

W uroczystości uczestniczyli przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa: Małgorzata Cebelińska, kierownik Handlu Zagranicznego Mlekpolu i Lech Karendys, dyrektor Wydziału Handlu spółdzielni.

W związku z projektem szeroko zakrojonej dystrybucji mleka Łaciate SM MLEKPOL w kanale e-commerce w Chinach wspólnie z jednym z naszych chińskich partnerów handlowych, firmą Guangzhou JAVO podjęliśmy decyzję o współpracy z gwiazdą sportu, która stanie się twarzą projektu i będzie podporą w działalności marketingowej na tamtejszym rynku, przede wszystkim w mediach społecznościowych. Mleko Łaciate z chińskimi napisami pojawiło się na platformie JD.com we wrześniu 2017. Chen Yibing będzie rzecznikiem mleka Łaciate przez rok, do końca października 2018. Nie wykluczamy przedłużenia tej współpracy. – mówi Małgorzata Cebelińska.

W ceremonii 13 grudnia uczestniczyli przedstawiciele dystrybutora marki Łaciate na chińskich platformach e-commerce, firmy Guangzhou JAVO oraz reprezentanci JD.com, największej chińskiej platformy e-commerce z produktami spożywczymi. Spotkanie zaszczycili także swą obecnością polscy dyplomaci: Artur Gradziuk, Kierownik Wydział Ekonomicznego Ambasady RP w Pekinie, Artur Siejka, Kierownik Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Pekinie i Magdalena Gorzycka, I Sekretarz w Referacie ds. Rolnych Ambasady RP w Pekinie.

W chińskiej dystrybucji znajduje się 5 asortymentów mleka Łaciate przystosowanego dla chińskiego odbiorcy – opakowania oznaczone są także po chińsku. Są to: mleko Łaciate 3,2% 1L, mleko Łaciate 2% 1L, mleko Łaciate 0% 1L, mleko Łaciate 3,2% 500 ml oraz mleko Łaciate 3,5% 200ml. MLEKPOL sprzedaje swoje wyroby również za pośrednictwem platform VIP i Kaola.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wartość eksportu wyrobów Mlekpolu do Chin w 2017 r. wzrosła dwukrotnie w porównaniu do roku poprzedniego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing