Arena.pl rozwija platformę i udostępnia płatności PayU

Operator platformy marketplace arena.pl podpisał umowę z PayU - liderem płatności online. Dzięki podjętej współpracy, kupujący i sprzedający za pośrednictwem serwisu zyskają dostęp do szeregu nowych usług. Przedstawiciele obu firm podkreślają znaczenie tej kooperacji dla swoich biznesów.
O autorze
1 min czytania 2017-12-20

Szybkie przelewy internetowe to najczęściej wybierana metoda płatności w polskim e-handlu. Z popularnych pay-by-linków, udostępnianych m.in. przez PayU, korzysta już blisko połowa Polaków, którzy robią zakupy w sieci1. Analizując zwyczaje zakupowe e-konsumentów, operator platformy arena.pl podjął decyzję o udostępnieniu tej formy płatności swoim klientom. Dzięki integracji z systemem PayU, kupujący będą mogli korzystać z bezpiecznych i wygodnych płatności oraz dodatkowych rozwiązań, w tym m.in. z w pełni internetowych rat oraz odroczonych płatności PayU Płacę później.

Współpraca z PayU to kolejny ważny krok w naszej strategii rozwoju biznesu – przekonuje Marcin Jabłonski, CEO arena.pl – Stawiamy na sprawdzonego partnera, którego kompletny produkt może mieć realne znaczenie dla rozwoju firm, które prowadzą sprzedaż za pośrednictwem arena.pl. Jesteśmy przekonani, że nasi sprzedawcy w krótkim czasie odczują korzyści wynikające z integracji z PayU, a kupujący docenią usługi, które wspólnie im zaoferujemy. Polacy lubią dokonywać zakupów w modelu marketplace i są też przyzwyczajeni do marki i jakości PayU. Od teraz to wszystko znajdą na arena.pl – dodaje Jabłoński.

Arena.pl to już dziś platforma spełniająca oczekiwania najbardziej wymagających e-konsumentów. Cieszymy się, że możemy dodatkowo wspierać wszystkich sprzedawców działających na arena.pl w budowaniu przyjaznego i bezpiecznego procesu zakupowego. Liczymy, że liczba zadowolonych użytkowników platformy będzie wzrastała także w związku z udostępnieniem usług takich jak raty i odroczone płatności, dzięki którym kupujący będą mogli wybierać wymarzone produkty spośród milionów prezentowanych ofert – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Arena.pl to kolejna platforma typu marketplace w portfolio spółki należącej do koncernu Naspers. Polski serwis dołącza do liderów rynku, m.in. Allegro i AliExpress, które również korzystają ze sprawdzonych rozwiązań proponowanych przez PayU. Prosty i wygodny system płatności oraz usługi dodatkowe oferowane w ramach integracji są już od kilku dni dostępne dla użytkowników arena.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj