Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

adidas angażuje znanych z różnych branż, by debatować o połączeniu sportu z kulturą, muzyką i sztuką. W spocie m.in.: Messi, Lillard, Kris Bryant i David Beckham

adidas angażuje znanych z różnych branż, by debatować o połączeniu sportu z kulturą, muzyką i sztuką. W spocie m.in.: Messi, Lillard, Kris Bryant i David Beckham
adidas do nowej kampanii zaprosił mnóstwo gwiazd ze świata sportu, muzyki i kultury, by wszyscy przy jednym stole mogli debatować o inspirowaniu innych.
O autorze
1 min czytania 2017-12-21

W spocie zatytułowanym „Here to create” pokazano olbrzymi stół i siedzące wokół gwiazdy, a wśród nich: Lionel Messi, Damian Lillard, Lindsey Horan, Karlie Kloss czy Alexander Wang. Przy wielkim stole wymieniają związki mody ze sportem i kulturą.

Żyjemy na pograniczu sportu i kultury. Siedzący wokół stołu ludzie to reprezentują. Każda osoba biorąca udział w tej kampanii jest prawdziwym twórcą i ukształtowała branżę, w której działa w taki czy inny sposób. Chcieliśmy zgromadzić razem te wszystkie wyróżniające się osoby, aby zainspirować innych do myślenia inaczej o ich grze, życiu, świecie – mówi Ryan Morlan, global brand communications w firmie adidas*.

Za realizację spotu odpowiada agencja: 72andSunny.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nike i jego „Just Do It” również ukształtowało branżę. Marka stworzyła hasło, które miało pomagać pokonywać własne granice i stawiać czoła coraz to nowszym wyzwaniom. W reklamach marki bohaterowie od samego początku kuszą los i sprawiają, że treningi stają się jeszcze bardziej wyczerpujące. Nie czekaj na motywacje, działaj!




Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

*źródło: adweek.com