adidas angażuje znanych z różnych branż, by debatować o połączeniu sportu z kulturą, muzyką i sztuką. W spocie m.in.: Messi, Lillard, Kris Bryant i David Beckham

adidas angażuje znanych z różnych branż, by debatować o połączeniu sportu z kulturą, muzyką i sztuką. W spocie m.in.: Messi, Lillard, Kris Bryant i David Beckham

adidas do nowej kampanii zaprosił mnóstwo gwiazd ze świata sportu, muzyki i kultury, by wszyscy przy jednym stole mogli debatować o inspirowaniu innych.

W spocie zatytułowanym „Here to create” pokazano olbrzymi stół i siedzące wokół gwiazdy, a wśród nich: Lionel Messi, Damian Lillard, Lindsey Horan, Karlie Kloss czy Alexander Wang. Przy wielkim stole wymieniają związki mody ze sportem i kulturą.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Żyjemy na pograniczu sportu i kultury. Siedzący wokół stołu ludzie to reprezentują. Każda osoba biorąca udział w tej kampanii jest prawdziwym twórcą i ukształtowała branżę, w której działa w taki czy inny sposób. Chcieliśmy zgromadzić razem te wszystkie wyróżniające się osoby, aby zainspirować innych do myślenia inaczej o ich grze, życiu, świecie - mówi Ryan Morlan, global brand communications w firmie adidas*.

Za realizację spotu odpowiada agencja: 72andSunny.

PS

Nike i jego "Just Do It" również ukształtowało branżę. Marka stworzyła hasło, które miało pomagać pokonywać własne granice i stawiać czoła coraz to nowszym wyzwaniom. W reklamach marki bohaterowie od samego początku kuszą los i sprawiają, że treningi stają się jeszcze bardziej wyczerpujące. Nie czekaj na motywacje, działaj!

 

*źródło: adweek.com

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij