Stosunkowo Najwięcej Muzyki – świąteczna odsłona kampanii 4FUN.TV

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Stosunkowo Najwięcej Muzyki – świąteczna odsłona kampanii 4FUN.TV

Telewizja 4FUN wystartowała właśnie ze świąteczną kampanią promocyjną. Jest to kontynuacja kampanii, która wspierała start jesiennej ramówki stacji. Spoty z udziałem prezenterów będą emitowane w internecie, nośnikach DOOH Screen Network oraz na antenie 4FUN.TV.

Świąteczna kampania reklamowa to kontynuacja strategii realizowanej pod hasłem Stosunkowo Najwięcej Muzyki. Spoty oddają świąteczny klimat, ale są tak skonstruowane, aby prowokować i dostarczać niczym nieskrępowanej rozrywki. Twórcy chcą podkreślić, że to właśnie w 4FUN.TV widzowie znajdą najwięcej muzyki oraz niepowtarzalny 4FUNowy charakter.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spotach występują prezenterzy: Kristina Kurcheva, Jacek Januszko oraz Marcin Łukasik. Autorami konceptu kreatywnego jest agencja FCB Bridge2Fun. Serię spotów wyprodukowała Flota Filmowa, a za postprodukcję odpowiada Coloroffon i dział motion design 4FUN MEDIA.

Na antenie nie zostaną wyemitowane spoty z udziałem nowego prezentera stacji - „Dandrisa” (Łukasz Szoblik). Władze stacji uznały, że są one zbyt kontrowersyjne. Stacja chce w ten sposób uniknąć kolejnych problemów z Radą Etyki Reklamy, która rozpatruje właśnie skargę dotyczącą jesiennej kampanii stacji.

W najbliższych miesiącach pojawią się kolejne odsłony kampanii „Stosunkowo Najwięcej Muzyki”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij