Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Stosunkowo Najwięcej Muzyki – świąteczna odsłona kampanii 4FUN.TV

Telewizja 4FUN wystartowała właśnie ze świąteczną kampanią promocyjną. Jest to kontynuacja kampanii, która wspierała start jesiennej ramówki stacji. Spoty z udziałem prezenterów będą emitowane w internecie, nośnikach DOOH Screen Network oraz na antenie 4FUN.TV.
O autorze
1 min czytania 2017-12-22

Świąteczna kampania reklamowa to kontynuacja strategii realizowanej pod hasłem Stosunkowo Najwięcej Muzyki. Spoty oddają świąteczny klimat, ale są tak skonstruowane, aby prowokować i dostarczać niczym nieskrępowanej rozrywki. Twórcy chcą podkreślić, że to właśnie w 4FUN.TV widzowie znajdą najwięcej muzyki oraz niepowtarzalny 4FUNowy charakter.

W spotach występują prezenterzy: Kristina Kurcheva, Jacek Januszko oraz Marcin Łukasik. Autorami konceptu kreatywnego jest agencja FCB Bridge2Fun. Serię spotów wyprodukowała Flota Filmowa, a za postprodukcję odpowiada Coloroffon i dział motion design 4FUN MEDIA.

Na antenie nie zostaną wyemitowane spoty z udziałem nowego prezentera stacji – „Dandrisa” (Łukasz Szoblik). Władze stacji uznały, że są one zbyt kontrowersyjne. Stacja chce w ten sposób uniknąć kolejnych problemów z Radą Etyki Reklamy, która rozpatruje właśnie skargę dotyczącą jesiennej kampanii stacji.

W najbliższych miesiącach pojawią się kolejne odsłony kampanii „Stosunkowo Najwięcej Muzyki”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj