TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Maria Jodłowska i Natalia Pryzowicz na czele kreacji agencji Next

Maria Jodłowska i Natalia Pryzowicz dołączyły do zespołu agencji Next, należącej do grupy Starcom MediaVest w Polsce. Rolą nowego teamu kreatywnego będzie zarządzanie całym działem kreacji agencji.
O autorze
1 min czytania 2013-06-10

Maria Jodłowska, pracowała dotychczas w agencji DDB Warszawa na stanowisku senior art directora. Posiada jedenastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. W tym czasie zajmowała się takimi markami i firmami jak między innymi: McDonald’s, Johnson&Johnson, Philips, Unilever i Eurobank. Zdobywała nagrody i wyróżnienia w konkursach: One show Festival 2012 New York Poster Competition i Effie Awards.

Natalia Pryzowicz, pracowała ostatnio w agencji DDB Warszawa na stanowisku senior copywritera. Wcześniej była związana także z agencją Saatchi&Saatchi. W swoim dorobku ma kampania reklamowe tworzone dla takich klientów jak T-Mobile, McDonald’s i Procter&Gamble. Prace Natalii Pryzowicz były wyróżniane i nagradzane w wielu konkursach i festiwalach reklamowych: KTR, Golden Drum, Epica Awards, Luerzer’s Archive. Ukończyła łódzką Szkołę Filmową.

– Next jest bardzo mocno zakorzeniony w świecie digitalowym i to ma kluczowe znaczenie dla rozwoju agencji. Szeroka perspektywa w spojrzeniu na kreację oraz doświadczenie jakie wnoszą Maria i Natalia pozwolą nam stworzyć nową jakość projektów realizowanych dla naszych klientów. – mówi Jacek Celiński, dyrektor wykonawczy w agencji Next.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj