Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Cztery nowe osoby w dziale Client Service Ogilvy & Mather

Do działu Client Service Ogilvy & Mather dołączyły nowe osoby: Roksana Kałużna (Account Director), Paulina Gurgul (Account Supervisor), Agata Kowalczyk (Senior Account Executive) oraz Agata Lenartowicz (Junior Account Executive).
O autorze
1 min czytania 2018-01-05

Roksana Kałużna, która objęła stanowisko Account Directora, przeszła do Ogilvy wprost z grupy DDB. W Gutenberg Networks Warszawa oraz DDB&tribal przez ostatnie trzy lata obsługiwała klientów z branży FMCG w ramach działań 360’. Wcześniej pracowała w agencji Crazy Mouse oraz zdobywała doświadczenie jako brand manager w branży fashion.

Paulina Gurgul dołączyła do zespołu jako Account Supervisor. Doświadczenie zdobywała w Young & Rubicam, DDB&tribal , Leo Burnett, Hoven i One Production. W swojej karierze zawodowej pracowała dla takich klientów jak T-Mobile, Orange, Samsung, Żywiec Zdrój, Danone, UPC, Grupa Lotos, XTB.

Agata Kowalczyk – Senior Account Executive – zanim dołączyła do Ogilvy, pracowała dla Dragon Rouge, gdzie była odpowiedzialna za obsługę Mondelez, PepsiCo, Bahlsen, Nutricia, Carlsberg, wcześniej zaś zdobywała doświadczenie w eg+ Worldwide/TBWA (obsługa HP w regionie EMEA) i Cheil Poland.

Stanowisko Junior Account Executive objęła Agata Lenartowicz, która ma niemal trzyletnie doświadczenie w branży reklamowej zdobywane w Biurze Podróży Reklamy. W tym czasie pracowała przy projektach dla marek Tymbark, Dekoral, Almatur, Szlachetna Paczka, Dada.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj