SYZYGY Warsaw hubem technologicznym grupy SYZYGY

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SYZYGY Warsaw hubem technologicznym grupy SYZYGY

Warszawski oddział zacieśnia współpracę z grupą pracując dla wspólnych klientów.

Agencja SYZYGY Warsaw, należąca do grupy SYZYGY, koncentrując się na kompetencjach digitalowych przypieczętowała współpracę z międzynarodowymi oddziałami grupy i stała się ich głównym dostarczycielem usług w zakresie technologii, a przede wszystkim budowy, wdrożeń i utrzymania platform internetowych. Współpraca między oddziałami w Londynie, Bad Homburgu, Frankfurcie i Warszawie przez ostatni rok pogłębiła się, a jej efektami są realizacje dla m.in. Mazda, Kyocera i Dr. Oetker.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Dzięki wyjątkowemu zespołowi wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, SYZYGY Warsaw od lat oferuje silne wsparcie technologiczne dla grupy. Praca przy wspólnych projektach tylko pogłębiła nasze wspólne zaufanie i usprawniła procesy produkcyjne. W konsekwencji naturalnym było dla nas, żeby to właśnie w Warszawie powinien znajdować się hub technologiczny całej grupy. Polska to kraj specjalistów, szczególnie w zakresie technologii, dlatego wierzę, powierzenie SYZYGY Warsaw takiej odpowiedzialności to jedyna, słuszna decyzja” – powiedział Frank Ladner, chief technology officer grupy SYZYGY.

„Wywodzimy się z digitalu i od samego początku istnienia warszawskiego oddziału SYZYGY bierzemy udział w największych projektach grupy. Wierzymy też, że jakość ma znaczenie, a dzięki specjalizacji jesteśmy w stanie tę jakość osiągać i ostatecznie oferować usługi na najwyższym poziomie. To sprawiło, że to właśnie tu, w Warszawie powstał hub technologiczny całej grupy. Jest to dla nas wielkie wyzwanie, ale i olbrzymia szansa, na to by pogłębić kompetencje i stworzyć miejsce o wyjątkowej specjalizacji” – mówi Michał Łukawski, managing director SYZGY Warsaw.

Działania strategiczne SYZYGY Warsaw przewidują rozwinięcie dotychczasowych kompetencji z obszaru strategii, experience design i technologii. W zakresie digital developmentu agencja skupia się na wdrożeniach platform www opartych na CMS-ach enterprise takich jak Adobe Experience Manager i open source, aplikacjach web (HTML, React, AngularJS, PHP, Symfony, Java, Adobe Experience Manager), integracjach usług SaaS (Adobe Analytics, Adobe Target, Adobe Campaign Manager, Google Analytics, Google Optimize) oraz hostingu w chmurze (Amazon Web Services, Heroku i usługi DevOps).

W portfolio SYZYGY znajdują się realizacje dla takich marek jak Mazda, BMW, Kyocera, Dr. Oetker, SAP, PayPal, O2, Nutricia, LOT i TUI.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij