Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, które od września budują dział kreacji przyjęły kolejną osobę do nowo tworzącego się zespołu kreatywnego w agencji JWT. Po Czesławie Plawgo i Michale Rudku zespół zasiliła Adriana Hochmańska. Adriana zaczynała w IS/Saatchi&Saatchi, a ostatnie 2 lata spędziła w Grandes Kochonos Digital. W ostatnich latach odnosiła sukcesy w konkursach dla młodych kreatywnych: zwycięstwo w YC Cannes (Digital), dwie nominacje w YC Eurobest. W 2018 zajęła III miejsce na Young Drummers w ramach słoweńskiego Golden Drum.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024