PR Calling dla nowatorskiego funduszu Simpact

Simpact, pierwszy w Polsce fundusz inwestycyjny oparty na idei impact investing, rozpoczął współpracę z agencją PR Calling, która od 4 lat prężnie rozwija się w Polsce na polu PR-u, marketingu i social mediów, specjalizując się w obsłudze innowacyjnych firm. Celem działań jest szeroko pojęta...
O autorze
1 min czytania 2018-01-11

…oraz edukacja dotycząca tego rewolucyjnego podejścia do sposobu inwestowania.

– Zarządzany przeze mnie fundusz venture capital, jest wyjątkowym podmiotem inwestycyjnym – podkreśla Krzysztof Grochowski, Dyrektor Zarządzający Simpact. – Jesteśmy pionierami w zakresie impact investing, nie tylko w Polsce, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej. Naszym zadaniem, jest więc nie tylko realizowanie celów biznesowych, ale również edukowanie na temat tej nowatorskiej strategii inwestycyjnej. Polega ona na świadomym zaangażowaniu kapitału w projekty, które oprócz wyników finansowych generują również zysk społeczny i środowiskowy. Naszym celem jest również pokazanie, że angażowanie się w projekty koncentrujące się na poszukiwaniu rozwiązań technologicznych, które mają zmienić nasz świat na lepsze i odpowiadać na najbardziej palące problemy naszej cywilizacji czy demografii, się po prostu opłaca. Przy realizacji tej misji wspiera nas agencja PR Calling, która została nam zarekomendowana.

Do stałych obowiązków zespołu pod kierownictwem Katarzyny Dworzyńskiej należą: kompleksowe media relations, działania comment marketingowe, współpraca z influencerami oraz wspieranie komunikacji w mediach społecznościowych.

– Bardzo się cieszymy z podjęcia współpracy z Klientem z rynku finansowego, którego podejście w tak pozytywny sposób wyróżnia się na tle innych funduszy – przyznaje Katarzyna Dworzyńska. – Jako agencja specjalizujemy się głównie w biznesach innowacyjnych, które coraz częściej, tak samo jak z technologią, związane są z inwestycjami. Simpact zaufał naszemu know-how i pozytywnej opinii na rynku, co daje kolejny powód do dumy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowe aktywności będą podejmowane na podstawie bieżących potrzeb. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing