TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

41. Sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO wśród najciekawszych wydarzeń roku

Agencja BERM Creative Production Group zajęła trzecie miejsce w konkursie Top Event 2017, podczas tegorocznej edycji Forum Branży Eventowej.
O autorze
1 min czytania 2018-01-15

Jury konkursu doceniło realizację 41. Sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO, która odbyła się w dniach 2-12 lipca w krakowskim Centrum Kongresowym ICE. BERM było jedyną agencją eventową na podium.

BERM Creative Production Group, jako generalny wykonawca, odpowiadał za przygotowanie i kompleksową realizację 41. Sesji Komitetu, w tym za przygotowanie scenografii oraz cateringu podczas wszystkich wydarzeń, jak również organizację transportu gości oraz obsługę recepcji i aspektów technicznych, w tym tłumaczeń. Jej rolą była także bieżąca kontrola nad bezpieczeństwem i sprawnym przebiegiem imprez.

Agencja BERM w ciągu jedenastu dni poza organizacją i kompleksową obsługą sesji plenarnych zrealizowała prawie sześćdziesiąt dodatkowych imprez, tzw. side eventów: prelekcji, seminariów, wystaw, wydarzeń kulturalnych i koncertów. Najbardziej doniosłym wydarzeniem była Ceremonia Otwarcia, która odbyła się na Zamku Królewskim na Wawelu.

Niezmiernie cieszymy się, że nasza Agencja mogła przygotować Sesję UNESCO w Polsce. Możliwość pracy przy tym projekcie była dużym wyróżnieniem. Było to dla nas najważniejsze wydarzenie ze względu na zakres działań oraz prestiż imprezy. Cały nasz zespół, wspólnie z organizatorem, pracował na dobry wizerunek Polski i odpowiednią ekspozycję kraju jako organizatora na arenie międzynarodowej. Słowa uznania ze strony przedstawicieli UNESCO oraz gości z całego świata, którzy oceniali Sesję jako jedną z najlepszych w ostatnich latach, były wspaniałą nagrodą dla naszego ponad stuosobowego zespołu. Miejsce na podium w konkursie Top Event to zwieńczenie naszych wysiłków – mówi Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu BERM Creative Production Group. Organizacja wydarzenia, na którym było ponad 3000 gości ze 137 państw świata, wymagała od nas odpowiedniego przygotowania, koordynacji całości, a także zsynchronizowania działań ekspertów z wielu dziedzin – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie poprzedziły 7-dniowe montaże, w trakcie których w Centrum Kongresowym ICE zaaranżowano na potrzeby zjazdu ponad 50 pomieszczeń, w tym: salę obrad plenarnych, sale spotkań, konferencji, pokoje dla gości VIP, tymczasowe biura dla pracowników UNESCO oraz polskich instytucji, media room, kioski z publikacjami i wiele innych.

Zamawiającym był Narodowy Instytut Dziedzictwa. Realizację wydarzenia po stronie Agencji koordynował Jan Dołęga-Kozierowski, Wiceprezes Zarządu BERM Creative Production Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Celem konkursu Top Event jest wyróżnienie najlepszego zrealizowanego projektu z obszaru branży eventowej. Jury oceniało zgłoszenia biorąc pod uwagę kryteria, takie jak: oryginalność, innowacyjność zastosowanych rozwiązań, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku marki, społeczna odpowiedzialność eventu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej na temat konkursu Top Event można znaleźć na stronie