Konkurs INNOVATION 2018

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konkurs INNOVATION 2018

Łamiesz schematy i eksperymentujesz? Zgłoś swój projekt do konkursu INNOVATION 2018 organizowanego przez Stowarzyszenie SAR.

Zgłaszający się do konkursu mają do wyboru 3 kategorie:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • INNOVACYJNY BIZNES - produkt, usługę, model biznesowy, e-commerce/m-commerce - koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
  • INNOVACYJNE DOŚWIADCZENIE - nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
  • INNOVACYJNE MEDIA - gdzie można zgłaszać sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, i o właściwym czasie.

Kategorie szczegółowo opisane zostały na stronie.

I termin zgłoszeń do konkursu upływa 9 lutego 2018. Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 23 kwietnia podczas Gali Konkursu Innovation 2018 w Reducie Banku Polskiego w Warszawie.

Więcej o Konkursie i Konferencji Innovation 2018 na stronie.

Innovation to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą konkursu INNOVATION 2018 jest umożliwienie zaprezentowania niekonwencjonalnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij