Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Konkurs INNOVATION 2018

Łamiesz schematy i eksperymentujesz? Zgłoś swój projekt do konkursu INNOVATION 2018 organizowanego przez Stowarzyszenie SAR.
O autorze
1 min czytania 2018-01-23

Zgłaszający się do konkursu mają do wyboru 3 kategorie:

  • INNOVACYJNY BIZNES – produkt, usługę, model biznesowy, e-commerce/m-commerce – koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
  • INNOVACYJNE DOŚWIADCZENIE – nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
  • INNOVACYJNE MEDIA – gdzie można zgłaszać sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, i o właściwym czasie.

Kategorie szczegółowo opisane zostały na stronie.

I termin zgłoszeń do konkursu upływa 9 lutego 2018. Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 23 kwietnia podczas Gali Konkursu Innovation 2018 w Reducie Banku Polskiego w Warszawie.

Więcej o Konkursie i Konferencji Innovation 2018 na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Innovation to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą konkursu INNOVATION 2018 jest umożliwienie zaprezentowania niekonwencjonalnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

Słuchaj podcastu NowyMarketing