Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki w nowej kampanii x-kom

Jak odnaleźli życiową pasję? Co sprawiło, że hobby stało się ich stylem życia? Jak technologia wspiera realizację ich codziennych wyzwań? Na te pytania odpowiadają znane osoby ze świata muzyki, fotografii i vlogosfery w ramach nowej kampanii x-kom.
O autorze
1 min czytania 2018-01-24

Wspólnie z wokalistką Pauliną Przybysz, fotografem Marcinem Kinem i autorem vloga „Kamil in Travel” Kamilem Cichockim, x-kom postanowił pokazać, że technologia wspiera realizację zawodowych wyzwań. Niezależnie od tego, czy chodzi o fotografię, podróże, biznes czy muzykę. Pokazując dzień z życia Pauliny, Marcina i Kamila, marka sięgnęła po nietypowy w kampaniach reklamowych format dokumentu. Tak powstała seria filmów “x-kom prezentuje”.

Spoty są naturalne i dalekie od typowych produkcji reklamowych. Prezentując znane osoby w codziennych ujęciach, x-kom inspiruje do życia na swój sposób, realizowania marzeń i szukania własnej życiowej drogi. Ogromny wpływ na zawodową niezależność i twórczą wolność każdej z tych osób ma technologia. Talent czy pomysł to jeszcze nie wszystko. Technologia, dzięki odpowiednim rozwiązaniom dopasowuje się do potrzeb i oczekiwań użytkownika, nawet w ekstremalnych warunkach. Przykładem takiego sprzętu są laptopy Lenovo.

Kreację oraz koncepcję kampanii przygotowali Olga Robak oraz Kamil Gajdek z x-kom. Za produkcję spotu odpowiada Adam Bednarski.



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing