Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Patryk Michoń w Leo Burnett Warsaw

Do Leo Burnett dołączył Patryk Michoń, który w styczniu rozpoczął pracę w teamie kreatywnym agencji.
O autorze
0 min czytania 2018-01-29

Michoń przeszedł z agencji Memac Ogilvy Doha w Katarze, w której pełnił rolę Dyrektora Kreatywnego na kliencie Vodafone. W Leo Burnett zasilił zespół obsługujący nowego klienta Orange Polska.

Wcześniej związany był z McCann Worldgroup Warszawa, Havas Warsaw, Mullen Lowe. Swoje piętnastoletnie doświadczenie w branży zdobywał pracując m.in. dla takich klientów jak Mastercard, Coca-Cola, Nestle, PKO BP czy KFC.

Jego prace nagradzane były na konkursach takich jak KTR i Złote Orły oraz publikowane w Luerzer’s Archive, Communication Arts.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj