Michoń przeszedł z agencji Memac Ogilvy Doha w Katarze, w której pełnił rolę Dyrektora Kreatywnego na kliencie Vodafone. W Leo Burnett zasilił zespół obsługujący nowego klienta Orange Polska.
Wcześniej związany był z McCann Worldgroup Warszawa, Havas Warsaw, Mullen Lowe. Swoje piętnastoletnie doświadczenie w branży zdobywał pracując m.in. dla takich klientów jak Mastercard, Coca-Cola, Nestle, PKO BP czy KFC.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jego prace nagradzane były na konkursach takich jak KTR i Złote Orły oraz publikowane w Luerzer’s Archive, Communication Arts.