Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania Melvitu

29 stycznia startuje kampania reklamowa firmy Melvit S.A. – producenta zdrowej i naturalnej żywności. W ramach działań reklamowych marka po raz pierwszy będzie obecna w spotach telewizyjnych. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Grupa MullenLowe.
O autorze
1 min czytania 2018-01-29

W związku z najnowszą kampanią firmy Melvit spółki działające w ramach grupy komunikacyjnej MullenLowe podjęły ścisłą współpracę, której celem jest kompleksowa obsługa klienta. Dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie kampanii i zakup mediów, zaś agencja reklamowa MullenLowe Warsaw za kreację i produkcję. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z MullenLowe ze względu na przygotowaną ofertę, która jest spójna z naszą strategią i odzwierciedla kluczowe cele marki – mówi Maria Rzewnicka, Dyrektor ds. Marketingu i Opakowań Melvit S.A.

Pierwsza kampania firmy Melvit będzie promowała innowacyjną linię produktów TRENDY LUNCH, naturalnych mieszanek kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować zdrowy i smaczny obiad, sałatkę lub posiłek do pracy. Trendy Lunch jest produktem, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, szukających szybkich rozwiązań bez rezygnowania ze zdrowego odżywania.

Obsługą klienta z ramienia Grupy zajmuje się zespół kierowany przez Annę Jezierską – Media Communication Director MullenLoweMediaHub.

Klient został pozyskany w ubiegłym roku w ramach przeglądu ofert.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj