Synergic realizuje nowatorską kampanię reklamową z wykorzystaniem lotnisk regionalnych dla MINI Countryman

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Synergic realizuje nowatorską kampanię reklamową  z wykorzystaniem lotnisk regionalnych dla MINI Countryman

Już od kilku dni pasażerowie regionalnych portów lotniczych są świadkami unikalnej kampanii reklamowej dla MINI realizowanej przez Synergic we współpracy z domem mediowym Initiative Media, odpowiedzialnym za całość kampanii.

Działania reklamowe na lotniskach mają charakter wielopoziomowy - od użycia klasycznego brandingu ścian po nowatorskie wykorzystanie technologii LCD, citylightów i backlightów w miejscach najczęściej odwiedzanych przez pasażerów i potrwają do końca lutego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do realizacji projektu MINI wybrano lotniska regionalne we Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Szczecinie. Na lotnisku we Wrocławiu pasy odbioru bagażu wyposażono w backlighty, natomiast w hali odlotów wkomponowano citylighty zapewniając najwyższą jakość ekspozycji. Wyłącznie w Poznaniu wdrożono efektowny branding ściany przy kontroli bezpieczeństwa o rozmiarach 8x3m oraz wykorzystano halę odlotów i umieszczono nośniki typu backlight. Wykorzystanie 14 nośników cyfrowych LCD zastosowano w Gdańsku, zarówno w hali bagażowej, jak i na terenie całego lotniska. Krakowskie hale odlotów i przylotów zostały wyposażone w trzy nośniki typu citylight oraz jedną reklamową ściankę wielkości 6mx2m. W Szczecinie natomiast zdecydowano się na dwie tego typu ścianki. Katowice zostały wyposażone w pakiet czterech proporców wielkości 1,3mx2m w różnych częściach lotniska. Rozmach kampanii i skala działań jest duża, a sposób ekspozycji nośników bardzo efektowny.

Nośniki dobierano selektywnie w kontekście wykorzystywania lotnisk jako efektywnej przestrzeni dla realizacji kampanii OOH.

W roku 2017 regionalne porty lotnicze obsłużyły około 18% więcej pasażerów niż w roku poprzednim. Zdecydowaną maksymą w Synergic jest podkreślanie, że kontekstowość miejsca jest kluczowym czynnikiem wpływającym na odbiór przekazu reklamowego, a do takich z pewnością należą lotniska, gdzie konsumpcja treści ma charakter bardzo jakościowy. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Klient dał się przekonać do tego niestandardowego podejścia.” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij