Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Poczuj się jak prawdziwy VIP dzięki nowej usłudze KFC!

Koniec z czekaniem w kolejce do złożenia zamówienia. Usługa „Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę” w aplikacji KFC ułatwia i przyspiesza ten proces. W jaki sposób?
O autorze
1 min czytania 2018-02-02

Zamawiamy będąc jeszcze w drodze do restauracji, płacimy online i odbieramy posiłek o wyznaczonej przez siebie godzinie, bez konieczności stania w kolejce do kasy.

Marka KFC wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich Gości, rozwija dobrze znaną ofertę dostawy i tworzy nowoczesne usługi ułatwiające zamawianie. Jako pierwsza sieć restauracji w Polsce uruchamia funkcję, dzięki której każdy może poczuć się jak VIP i ominąć kolejkę. Proces zamówienia jest niezwykle prosty i przyjazny użytkownikowi. To digitalowa rewolucja na rynku restauracyjnym. Uważnie obserwujemy rynek, śledzimy trendy i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Przeskocz kolejkę jest nowością w polskiej branży restauracyjnej i idealnie wpisuje się w coraz szybszy tryb życia i wszechobecność smartfonów – mówi Maciej Jędrychowski, KFC Digital Manager.

Nie czekaj, personalizuj, płać wygodnie

„Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę” to kiosk w telefonie, w którym wygodnie składamy zamówienie. Co więcej, usługa pozwala stworzyć spersonalizowany Kubełek, skorzystać ze specjalnych promocji, zapłacić online i ustawić czas odbioru w wybranej przez siebie restauracji.

Co zrobić, by skorzystać z nowej funkcji? Wystarczą 4 kroki:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Pobranie lub aktualizacja aplikacji KFC z Google Play lub AppStore
  2. Wybór restauracji, dodanie ulubionych produktów do koszyka, opcjonalnie stworzenie własnego Kubełka
  3. Płatność online
  4. Odbiór zamówienia

Kolejne etapy realizacji zamówienia możemy śledzić na ekranie smartfona, dostaniemy także powiadomienie sms-em, gdy posiłek będzie gotowy do odbioru.

Po raz pierwszy, jeszcze na etapie testów, usługa została udostępniona Gościom wybranych restauracji w maju 2017. Obecnie jest już dostępna w niemal 170-ciu lokalach KFC, których listę można sprawdzić w aplikacji. Najbliższa lokalizacja zostanie wyszukana dzięki geolokalizacji. Zasięg nowej funkcji jest systematycznie poszerzany wraz z otwarciami nowych i renowacjami kolejnych restauracji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się