TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Toyota wzrusza widzów na całym świecie. To dawka motywacji i motor do działania

Toyota wzrusza widzów na całym świecie. To dawka motywacji i motor do działania
Bez nadęcia, bez ckliwości, za to z lekkością, bezpretensjonalnie i z dużą dawką motywacji i pięknie dobranej muzyki. Podczas tegorocznego Super Bowl Toyota porusza i dodaje motywacji!
O autorze
1 min czytania 2018-02-05

Tym razem Toyota zaprezentowała trzy reklamy podczas wielkiej rozgrywki. Jedna z nich „Good Odds” jest inspirującą historią Lauren Woolstencroft, zdobywczynią ośmiu złotych medali Paraolimpijskich. Ten spot przełamuje stereotyp niepełnosprawności jako ograniczającej życie, utrudniającej spełnianie marzeń i osiąganie najlepszych wyników. Marka motywuje do pokonywania siebie.

PS

Tegoroczne spoty przygotowane na Super Bowl możecie zobaczyć → tutaj

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przed Toyotą BMW motywowało do ciągłego pokonywania siebie. W jednym ze spotów marka opowiada piękną, inspirującą historię, z której każdy może czerpać siłę. BMW mówi jedno: nie poddawajcie się i walczcie do końca.

PS3

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dwa lata temu Channel 4 stworzył krótki filmik 'We’re the Superhumans’, pokazujący niepełnosprawnych sportowców, którzy rywalizowali w różnych dyscyplinach sportowych na igrzyskach paraolimpijskich w Rio. Czasem po prostu warto włączyć takie nagranie i zobaczyć, że są ludzie, którzy mimo przeciwności losu, pokazują swoją siłę i radość. Tym samym są w stanie dotrzeć na sportowe szczyty!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS4

Nie tylko zagraniczne spoty zachęcają nas do działania. Niedawno powstał spot promujący Amp Futbol, w którym udzieliło się wiele polskich sportowców.