Toyota wzrusza widzów na całym świecie. To dawka motywacji i motor do działania

Toyota wzrusza widzów na całym świecie. To dawka motywacji i motor do działania

Bez nadęcia, bez ckliwości, za to z lekkością, bezpretensjonalnie i z dużą dawką motywacji i pięknie dobranej muzyki. Podczas tegorocznego Super Bowl Toyota porusza i dodaje motywacji!

Tym razem Toyota zaprezentowała trzy reklamy podczas wielkiej rozgrywki. Jedna z nich "Good Odds" jest inspirującą historią Lauren Woolstencroft, zdobywczynią ośmiu złotych medali Paraolimpijskich. Ten spot przełamuje stereotyp niepełnosprawności jako ograniczającej życie, utrudniającej spełnianie marzeń i osiąganie najlepszych wyników. Marka motywuje do pokonywania siebie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Tegoroczne spoty przygotowane na Super Bowl możecie zobaczyć → tutaj

PS2

Przed Toyotą BMW motywowało do ciągłego pokonywania siebie. W jednym ze spotów marka opowiada piękną, inspirującą historię, z której każdy może czerpać siłę. BMW mówi jedno: nie poddawajcie się i walczcie do końca.

PS3

Dwa lata temu Channel 4 stworzył krótki filmik 'We're the Superhumans', pokazujący niepełnosprawnych sportowców, którzy rywalizowali w różnych dyscyplinach sportowych na igrzyskach paraolimpijskich w Rio. Czasem po prostu warto włączyć takie nagranie i zobaczyć, że są ludzie, którzy mimo przeciwności losu, pokazują swoją siłę i radość. Tym samym są w stanie dotrzeć na sportowe szczyty!

PS4

Nie tylko zagraniczne spoty zachęcają nas do działania. Niedawno powstał spot promujący Amp Futbol, w którym udzieliło się wiele polskich sportowców.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij