Chatbot dla kultowej szwajcarskiej marki M-Budget od 180heartbeats/Jung von Matt

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Chatbot dla kultowej szwajcarskiej marki M-Budget od 180heartbeats/Jung von Matt

W ramach kampanii “Thank God it’s Monday!” (#TGIMonday) chatbot Charlie nagradza młodych ludzi voucherami na wakacyjne wyjazdy. Trzeba go jedynie oryginalnie przekonać.

W realizowanych na szwajcarskim rynku działaniach, marka M-Budget (brand Migros, największej sieci w Szwajcarii m.in. artykuły spożywcze, kosmetyki, odzież) postawiła w social mediach na aktywności i treści, które poprawią młodym nastrój w poniedziałek. Jak wiadomo dla wielu jest on najmniej lubianym dniem tygodnia. Osłodzić go mają na przykład memy, zakupy czy bilety na koncerty. Jedną z atrakcji są też vouchery na wakacje, które rozdaje przekorny Charlie, obdarzony niezwykłą, sztuczną inteligencją. Młodym, którzy rozmawiają z nim przez specjalnie uruchomioną stronę, nie jest łatwo go przekonać. Nudne i mało twórcze argumenty Charlie odrzuca. Ceni tylko oryginalne pomysły, interesują go bardzo różne tematy. Dzięki zastosowaniu przetwarzania języka naturalnego - NLP - Charlie nie tylko rozumie o czym rozmawia z kolejnymi użytkownikami, ale jest w stanie odpowiednio zareagować oraz ocenić motywację rozmówcy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za pomysł kampanii odpowiada Jung von Matt/Limmat, szwajcarski oddział grupy. 180heartbeats przygotowała technologię (m.in. jego oprogramowanie, osadzenie na stronie WWW). - Na etapie opracowywania koncepcji stworzyliśmy dwa prototypy, z których jeden był rozwijany dalej jako finalne rozwiązanie - wyjaśnia Szymon Gregorczyk, Technology Director w 180heartbeats. - Dużym wyzwaniem był także język niemiecki, którym na szwajcarskim rynku miał posługiwać się Charlie. Tym bardziej cieszy nas efekt końcowy, który uzyskaliśmy. Boty są atrakcyjnym narzędziem do komunikacji z konsumentami. Można je efektywnie wykorzystywać do działań związanych z obsługą klienta, ale także akcji zwiększających zaangażowanie - podkreśla Gregorczyk i dodaje, że tylko pierwszego dnia trwania akcji z Charliem rozmawiało blisko 1200 indywidualnych użytkowników, poświęcając na to średnio pięć i pół minuty.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij