Za sprawą Japończyków na świecie rozpowszechniła się idea pokonywania 10 tys. kroków dziennie dla utrzymania prawidłowej kondycji fizycznej. Obecnie praktyka ta stała się popularna na całym świecie.
Aplikacja Walk for Water nawiązuje do trendu quantify yourself, a jej zadaniem jest mierzyć kroki pokonywane przez użytkownika każdego dnia i tym samym motywować go do większej aktywności fizycznej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Swój postęp użytkownik może obserwować za pomocą prostego i klarownego interfejsu. Podczas wybranych wydarzeń pozyskani sponsorzy będą przekazywać darowiznę na rzecz fundacji charity: water za pokonanie progu 10 tys. kroków dziennie przez uczestnika.
charity: water to organizacja charytatywna zajmująca się dostarczaniem pitnej wody do krajów Trzeciego Świata. Została założona w 2006 roku i od tamtej pory przeprowadziła ponad 6600 projektów w 20 krajach pomagając ponad 2,5 mln ludzi.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing