Walk for Water - charytatywna aplikacja od Mobext na Festiwal w Cannes

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Walk for Water - charytatywna aplikacja od Mobext na Festiwal w Cannes

Z myślą o startującym w przyszłym tygodniu Festiwalu w Cannes globalny zespół Mobext, agencji mobile marketingu z grupy Havas Media, przygotował aplikację charytatywną na platformę iOS "Walk for Water".

Za sprawą Japończyków na świecie rozpowszechniła się idea pokonywania 10 tys. kroków dziennie dla utrzymania prawidłowej kondycji fizycznej. Obecnie praktyka ta stała się popularna na całym świecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aplikacja Walk for Water nawiązuje do trendu quantify yourself, a jej zadaniem jest mierzyć kroki pokonywane przez użytkownika każdego dnia i tym samym motywować go do większej aktywności fizycznej.

Swój postęp użytkownik może obserwować za pomocą prostego i klarownego interfejsu. Podczas wybranych wydarzeń pozyskani sponsorzy będą przekazywać darowiznę na rzecz fundacji charity: water za pokonanie progu 10 tys. kroków dziennie przez uczestnika.

charity: water to organizacja charytatywna zajmująca się dostarczaniem pitnej wody do krajów Trzeciego Świata. Została założona w 2006 roku i od tamtej pory przeprowadziła ponad 6600 projektów w 20 krajach pomagając ponad 2,5 mln ludzi.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij