Hagen Comm. Nowa agencja dla start-upów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hagen Comm. Nowa agencja dla start-upów

Karol Jedliński, wieloletni dziennikarz ekonomiczny, m.in. „Pulsu Biznesu” otworzył agencję komunikacji finansowej. Hagen Comm skupia się na współpracy z firmami z sektora innowacji.

Wśród pierwszych klientów Hagen Comm (hagen.pl) są m.in. notowane na New Connect spółki – XTPL i Nestmedic. Hagen wspiera także kilka innych spółek technologicznych, takich jak np. producenta systemów antydronowych - Advanced Protection Systems.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Przez lata drążyłem świat startupów, świeżych pomysłów oraz inwestujących weń funduszy i inwestorów prywatnych. Stąd nieprzypadkowo koncentrujemy się na współpracy z firmami, mającymi w sobie mocny komponent innowacji, szybkiego wzrostu i elastycznych struktur. Przy czym idziemy własną ścieżką, łącząc relacje inwestorskie z public relations i dodając do tego wyraźny element konsultingowy, związany np. ze wsparciem przy pozyskiwaniu kapitału – podkreśla Karol Jedliński, który w grudniu zeszłego roku, po niemal 14 latach, odszedł z „PB”.

W kilkuosobowym zespole Hagena jest m.in. Aleksandra Zarychta-Kuzalska, przez ostatnie lata związana z Kompanią Piwowarską, gdzie odpowiadała m.in. za PR najbardziej rozpoznawalnych polskich piw: Tyskie, Lech, Żubr. Na swoim koncie ma również współpracę z krakowskim kongresem gospodarczym Impact, wcześniej tworzyła komunikację dla największych marek międzynarodowych m.in. Red Bull, Samsung, Coca-Cola czy Absolut Vodka.

- Mam kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z wielkimi markami. Teraz je wykorzystuję, pokazując mniejszym organizacjom, jak długofalowo budować swoją wartość – zaznacza Aleksandra Zarychta-Kuzalska.

Trzon nowej agencji uzupełnia Wojciech Chodkowski, analityk i specjalista relacji inwestorskich, mający doświadczenie w pracy dla spółek z GPW i New Connect. Jako asystent biegłego rewidenta pracował również przy audytach finansowych spółek giełdowych.

- Rynek start-upów jak i bardziej rozwiniętych od nich spółek tzw. scale-upów rośnie w szybkim tempie i potrzebuje dopływu coraz to nowego kapitału. Dlatego w dłuższej perspektywie największe szanse na osiągnięcie dojrzałości mają firmy od samego początku stawiające na przejrzyste i regularne relacje z rynkiem kapitałowym i interesariuszami, także poprzez komunikację w mediach. Dlatego zamierzamy rosnąć razem ze start-upami – zapowiada Karol Jedliński.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij