Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jakub Karólewski – nowy Project Manager w The Dust, Grupa Me & My Friends

Już od najmłodszych lat zamiłowaniem Jakuba są gry. Jego pasja, poparta doświadczeniem w branży game development, będzie miała szansę zrealizować się w nowych wyzwaniach w zespole The Dust, lidera advergamingu w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-02-14

Z grami komputerowymi związany jest niemal od 20 lat, początkowo jako gracz i obserwator, następnie jako praktyk. W pracy zawodowej rozpoczynał od testowania gier, by wkrótce opanować języki skryptowe, takie jak Python czy Groovy. Zajmował się także testami automatycznymi oraz pisaniem oprogramowania, wspierającego tworzenie konkretnych rozwiązań. Współtworzył dział DevOps, w ramach którego napisał autorski system ciągłej integracji.

Jakub posiada też doświadczenie w zarządzaniu projektami – Specyfika tej pracy polega na uwzględnieniu w danym przedsięwzięciu działań nie tylko własnych, ale też wszystkich członków zespołu, szczególnie w kontekście nieprzewidzianych zmian. Jestem tu gorącym zwolennikiem stwierdzenia Dwighta Eisenhowera – „Plans are worthless, but planning is everything” (tłum. „Plany są niczym, a planowanie jest wszystkim”). JAKUB KARÓLEWSKI, PROJECT MANAGER W THE DUST, GRUPA ME & MY FRIENDS

W The Dust Jakub Karólewski będzie realizował m.in. takie zadania jak agregowanie wymagań dla projektu, definiowanie jego zakresu, kontrola oraz zarządzanie zespołami developerskimi, złożonymi z programistów, rysowników, artystów 3D i projektantów poziomów.

Prywatnie (oprócz zamiłowania do gier komputerowych i planszowych) pasją Jakuba jest muzyka – w szczególności jazz i progresywny rock.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj