Hashtagi w promocji Red Bulla na Facebooku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hashtagi w promocji Red Bulla na Facebooku

Hashtagi na Facebooku są wciąż jeszcze nowością, ale pojawiły się już pierwsze kampanie wykorzystujące nową funkcję.

Jedną z nich są działania marki Red Bull prowadzone w Polsce przez agencję Sensis. Wybrane inspirujące i motywujące do działania treści publikowane przez markę na Facebooku są już od kilku miesięcy oznaczane tagiem #dodaciskrzydel.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja dostrzegła potencjał w otwartym podejściu Klienta, który odważnie testuje nowe rozwiązania i dobrze wyczuwa trendy. Dzięki temu mogła rozpocząć bardzo dynamiczny dialog z użytkownikami na Twitterze, (mimo że wiele marek odstrasza jego niższy zasięg), zachęcać do publikacji zdjęć na Instagramie, a posty z #dodaciskrzydel zaczęły pojawiać się na Facebooku na długo przed włączeniem przez portal tej funkcjonalności.

- W pojawiających się ostatnio w sieci dyskusjach na temat przydatności tagów na Facebooku, często zapomina się, że hashtag nie tylko porządkuje i usprawnia toczące się w społecznościach rozmowy, ale jest też cennym narzędziem marketingowym – komentuje Marta Rogalewska, digital strategist  z agencji Sensis. – Spaja komunikację na różnych platformach i pozwala na płynne wejście marki w dialog z użytkownikami.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij