Hashtagi w promocji Red Bulla na Facebooku

Hashtagi na Facebooku są wciąż jeszcze nowością, ale pojawiły się już pierwsze kampanie wykorzystujące nową funkcję.
O autorze
1 min czytania 2013-06-18

Jedną z nich są działania marki Red Bull prowadzone w Polsce przez agencję Sensis. Wybrane inspirujące i motywujące do działania treści publikowane przez markę na Facebooku są już od kilku miesięcy oznaczane tagiem #dodaciskrzydel.

Agencja dostrzegła potencjał w otwartym podejściu Klienta, który odważnie testuje nowe rozwiązania i dobrze wyczuwa trendy. Dzięki temu mogła rozpocząć bardzo dynamiczny dialog z użytkownikami na Twitterze, (mimo że wiele marek odstrasza jego niższy zasięg), zachęcać do publikacji zdjęć na Instagramie, a posty z #dodaciskrzydel zaczęły pojawiać się na Facebooku na długo przed włączeniem przez portal tej funkcjonalności.

– W pojawiających się ostatnio w sieci dyskusjach na temat przydatności tagów na Facebooku, często zapomina się, że hashtag nie tylko porządkuje i usprawnia toczące się w społecznościach rozmowy, ale jest też cennym narzędziem marketingowym – komentuje Marta Rogalewska, digital strategist  z agencji Sensis. – Spaja komunikację na różnych platformach i pozwala na płynne wejście marki w dialog z użytkownikami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj