Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Międzyfirmami.pl – elektroniczny listonosz od Sage

Obieg dokumentów między firmami już nie musi być długi i kosztowny. Na rynku pojawił się elektroniczny listonosz, czyli serwis międzyfirmami.pl zaprojektowany i wdrożony dla Sage przez Lemon Sky oraz SMT Software.
O autorze
1 min czytania 2012-07-10

Serwis międzyfirmami.pl umożliwia łatwe oraz zgodne z prawem przesyłanie dokumentów, w tym faktur, w formie elektronicznej do wielu firm i odbieranie ich, bez konieczności posiadania elektronicznego podpisu. Pozwala to znacząco obniżyć koszty wysyłki dokumentów. Status faktur można śledzić na bieżąco. Wymiana dokumentów przez serwis jest bezpieczna – zapewnia to protokół SSL, który chroni dane. Dzięki takiemu rozwiązaniu korzystanie z serwisu jest pozbawione wad tradycyjnej poczty elektronicznej. Do obsługi konta może być przypisana więcej niż jedna osoba.

 – Serwis międzyfirmami.pl to rewolucyjne rozwiązane w zakresie przesyłania dokumentów na polskim rynku – mówi Marek Rudziński, Dyrektor Finansowy i członek Zarządu Sage sp. z o.o. – Jestem przekonany, że firmy docenią wygodę oraz łatwość w użytkowaniu serwisu, a także dostrzegą źródło oszczędności w przejściu z papierowego na elektroniczny obieg dokumentów. – dodaje.

  Agencja Lemon Sky przygotowała grafikę serwisu, przeprowadziła prace w zakresie projektowania architektury informacji, interaktywnego prototypu oraz była odpowiedzialna za obszar webdeveloperski. – Międzyfirmami.pl jest aplikacją webową i rządzi się innymi prawami niż typowy serwis internetowy. Z tego powodu przedsięwzięcie było tym bardziej interesujące – mówi Katarzyna Kozikowska, HCI/UX Researcher w Lemon Sky.  

 Do 15 lipca 2012 r. korzystanie z pełnej funkcjonalności serwisu jest całkowicie bezpłatne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj