TalentMedia autorem kolejnych kampanii RTV EURO AGD

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TalentMedia autorem kolejnych kampanii RTV EURO AGD

Firma RTV EURO AGD stawia na współpracę z popularnymi twórcami gamingowymi. Lenovo Legion i kampania Najwyższy Level, promująca produkty gamingowe to najnowsze projekty z udziałem popularnych, polskich gamerów. Za koncepcję, strategię i realizację kampanii odpowiada sieć partnerska TalentMedia.

Wystartowały dwie kampanie promujące produkty gamingowe dostępne w sieci RTV EURO AGD.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsza kampania dedykowana Lenovo Legion, została oparta o koncepcję elitarnego klubu dla graczy - Legionu. Film prezentujący „tajne stowarzyszenie gamerów” miał swoją premierę na kanale Gimpera. W akcji #JestemLegionem wezmą również udział Skyen, N3jxiom i Vibe, którzy zaprezentują swojej widowni poszczególne atrybuty Legionu. Całość projektu zostanie uzupełniona formatami bumper ad oraz konkursem, w którym będzie można wygrać sprzęt gamingowy Lenovo.

Z kolei 20 lutego ruszyła druga kampania, ze specjalną akcją promocyjną na wybrane produkty gamingowe, dostępne w sklepie euro.com.pl. W kampanię są zaangażowani znani gamerzy: Overpow, Disowskyy, IsAmUxPompa, a aktywności realizowane są na platformach YouTube, Twitch oraz Facebook. Lokowaniom będzie towarzyszyć kampania GDN z wykorzystaniem wizerunku twórców i formatów bumper ad.

Kompleksową realizację, kreację i strategię projektów powierzono sieci partnerskiej TalentMedia. Obie kampanie potrwają do 5 marca.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij