TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cut The Mustard prowadzi komunikację nowej edycji programu LECHSTARTER i angażuje do niej Piotra “Vienia” Więcławskiego

Agencja Cut The Mustard, w ramach stałej współpracy z marką Lech, odpowiada za ideę komunikacji programu CSR Lechstarter, propozycję głównego ambasadora - Vienia, projekt i wdrożenie strony oraz stworzenie wszystkich materiałów foto/video - łącznie z lifestylowym filmem “Głos Miasta”...
O autorze
1 min czytania 2018-02-26

…na potrzeby komunikacji w Social Media.

Lechstarter to program CSR nastawiony na pozytywne zmiany w polskich miastach. Jeżeli ktoś z Was ma pomysł na taką zmiany, to Leszek na realizację tych pomysłów ma 1 000 000 zł. Dlatego też każdy zgłoszony projekt to szansa na realizację inicjatyw poprawiających życie mieszkańcom polskich miast.

W III edycji do grona jury i ambasadorów programu dołączył Piotr “Vienio” Więcławski – raper, wokalista, autor tekstów i producent muzyczny. Legenda polskiego hip-hopu. Miasto inspiruje go do tworzenia kolejnych utworów, poprzez które staje się jego głosem i motywuje otoczenie do działania. Dlatego też idealnie pasuje do roli jurora w programie Lechstarter.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Lech, Aegon, H&M, Polpharma, Dawtona czy L’Oreal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przy projekcie współpracowały agencje: Tailor Made PR, ZenithOptimedia Group, Agencja Afekt.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się