Czy pranie może być łatwe? Marka Bosch i agencja hyperCREW pytają o to Małych Ekspertów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czy pranie może być łatwe? Marka Bosch i agencja hyperCREW pytają o to Małych Ekspertów

W nowej kampanii promującej pralki Bosch agencja kreatywno-strategiczna hyperCREW, marka Bosch i Wytwórnia Filmów Kalina odkrywają dziecinnie proste sposoby na pranie.

Na początku stycznia 2018 roku światło dzienne ujrzało 6 filmów będących wynikiem wielu godzin spędzonych na planie razem z uroczymi najmłodszymi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzięki nim dowiadujemy się między innymi, że musimy się o siebie troszczyć, bo inaczej wszyscy umrzemy oraz że elegancka osoba ma mały pistolecik w kieszeni i kapelusz jak Abraham Lincoln.

Okazuje się także, że pralki VarioPerfect marki Bosch są idealne dla troskliwych, eleganckich, oszczędnych, wygodnych, zabieganych oraz zapominalskich. Czyli krótko mówiąc dla wszystkich :)

Zobaczcie, co jeszcze myślą o tym #MaliEksperci: 

Produkcja jest elementem kampanii „ Zawsze perfekcyjny efekt" przygotowanej w roku 2017 przez agencje Insignia, ARC Media House, TStudio i hyperCREW.

Za produkcję i postprodukcję filmów odpowiadała gdańska Wytwórnia Filmów Kalina.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij