Aviva24.pl – inwestowanie ma się rozumieć

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Aviva24.pl – inwestowanie ma się rozumieć

„Inwestowanie ma się rozumieć” – pod takim hasłem Aviva rozpoczęła promocję prostego serwisu do inwestowania online Aviva24.pl. Kampania reklamowa obejmuje telewizję i internet oraz jest wspierana działaniami PR.

Aviva24.pl to pierwszy na polskim rynku tak prosty i dostępny serwis do inwestowania online. Jego atutem jest przyjazny i maksymalnie uproszczony język. Dzięki temu zdobycie przez podstawowej wiedzy na temat inwestowania w fundusze i podjęcie świadomej decyzji jest dużo prostsze.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Start platformy Aviva24.pl jest wspierany kampanią reklamową prowadzoną w telewizji i internecie. Głównym bohaterem spotów jest Tłumacz Języka Finansowego, który pomaga klientom stawiającym pierwsze kroki w świecie funduszy inwestycyjnych zrozumieć terminy branżowe.

Spoty dostępne są na profilu Aviva Polska na YouTube.

Szukaliśmy prostego motywu podkreślającego myśl przewodnią - że o inwestycjach mówimy językiem, który każdy rozumie i może samodzielnie podjąć decyzję. Stąd postać tłumacza języka finansowego przekładającego inwestycyjny żargon na język zrozumiały dla klientów oszczędzających dotychczas na lokatach bankowych. To kolejna kampania Avivy, której koncepcję strategiczną wypracowaliśmy wewnętrznie – mówi Iwona Czech, senior brand manager w Avivie.

Kampanii promocyjnej towarzyszy loteria, w której do wygrania jest 5 samochodów hybrydowych Toyota C-HR oraz 50 iPhonów X. Wystarczy zainwestować 1000 zł poprzez Aviva24.pl i zarejestrować udział w loterii. Każde wpłacone 1000 zł to jeden los. Loteria trwa od 26 lutego do 1 czerwca br.

Koncepcję strategiczną serwisu Aviva24.pl opracowała wewnętrznie Aviva, za koncepcję kreatywną odpowiada Young&Rubicam. Spoty reklamowe przygotował dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów zrealizował Blue449. Wsparcie w zakresie PR zapewnia agencja ZOOM bsc.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij